וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש בפתח: "לשחרר את יגאל עמיר 2"

פנחס וולף

18.8.2008 / 10:26

פעילי הימין הקיצוני מיהרו לנצל את החלטת הממשלה לשחרר 200 אסירים פלסטינים, והודיעו בתגובה על קמפיין נוסף לשחרור רוצח רה"מ

אתמול החליטה הממשלה לשחרר 200 אסירים פלסטינים כמחווה לאבו מאזן, ותגובת הימין הקיצוני לא איחרה לבוא: פעילי ימין הודיעו היום בתגובה להחלטה על קמפיין נוסף לשחרור רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר. ההחלטה התקבלה בישיבה של "הוועד למען הדמוקרטיה" שנערכה אתמול, שנועדה לדון בדרכי המאבק בהחלטת הממשלה. בפגישה השתתפו ברוך מרזל, אביגדור אסקין ואיתמר בן גביר. לטענת פעילי הימין, הפגישה נערכה גם לאור סרובו של נשיא מדינה שמעון פרס לחון אסירים יהודיים ביטחוניים.

במסגרת הקמפיין יופק סרט שכותרתו "לשחרר את יגאל עמיר 2". בסרט ישולבו תמונות מחגיגות הניצחון של סמיר קונטר וחיזבאללה וחגיגות מחבלים ברשות הפלסטינית. כמו כן יופצו חומרי הסברה שיעסקו, לטענת הפעילים, באפליית האסירים הביטחוניים היהודים לעומת אלו הפלסטינים.

"אני לא רואה כל בעיה בסרט שכזה שמטרתו לשמור על הדמוקרטיה והאיזון. אם סמיר קונטר הולך הביתה, אין סיבה שיגאל עמיר יירקב בכלא", אמר מרזל בפגישה. "אנשי השמאל צריכים להבין שדמוקרטיה פירושה שוויון אמיתי ומלא. אני באופן אישי חושב שהמעשה של קונטר חמור פי כמה משל יגאל עמיר. למען הצדק וההגינות אין כל סיבה שעמיר ואסירים לאומיים אחרים יישארו בבית כלא כאשר מדינת ישראל נוקטת במחוות כלפי מרצחים". מרזל הוסיף כי הוא מתנגד לרצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין וכי גם בסרט אין משום תמיכה במעשה הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully