וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להחזיר את ה-M16 ששאלתם מצה"ל

יהושע בריינר

18.8.2008 / 8:22

צה"ל פותח במבצע להחזרת ציוד צבאי בהוראת סגן הרמטכ"ל. "העבריינים" יוכלו להישאר באלמוניותם ויהיו פטורים מכל עונש

יש לכם מחסניות בבית שאתם שומרים כמזכרת מהשירות הצבאי? או אולי M-16 מקוצר? צה"ל פותח בשבוע הבא במבצע להחזרת ציוד צבאי, ומבקש מכל מי שיש בביתו אמצעים צבאיים שהחייל "שכח" להחזיר, להביאו לתחנת המשטרה הקרובה או לבסיסי צה"ל. על פי אתר דובר צה"ל, ההחזרה תבוצע באופן אנונימי והמחזירים יהיו פטורים מכל עונש. מטרת המבצע, שנערך בהוראת סגן הרמטכ"ל האלוף דן הראל ומפקד האגף ולטכנולוגיה ולוגיסטיקה, האלוף דני ביטון, היא להקטין את כמות הציוד החסר ביחידות.

אחת לכמה שנים פותח צה"ל במבצע מקיף להחזרת ציוד שנלקח על ידי המשרתים במסגרת שירות הסדיר או המילואים שלהם ונשאר בבתיהם. "ציוד צבאי שנמצא בידי אזרחים הוא לא חוקי", אומר מפקד המבצע, סרן ירון בשארי, "עם זאת, אזרחים שיעשו זאת יהיו פטורים מעונש על פי חוק". לדבריו, חלק מהציוד יושמד וחלק אחר יימסר ליחידות בשטח.

בצה"ל אפילו מגדילים ראש, ומוכנים להגיע עד לביתכם כדי לקחת את המא"ג שנעלם באורח פלא מהבסיס. "ציוד שלא נמצא זה ציוד שהצבא קונה, כך שמבחינה תקציבית זה יכול לעזור רבות לצה"ל", אומר בשארי. בפעם הקודמת בה נערך מבצע דומה ב-2002, הוחזרו לצה"ל בין היתר 173 כלי נשק, מאות אלפי קליעים ואלפי זוגות של מדי ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully