וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושות: נשים מכוערות לעיירה באוסטרליה

18.8.2008 / 4:45

ראש עיירת הכורים רק רצה לשפר את היחס בין גברים לנשים וגם לפתור את בדידותן של "נשים שלא בורכו ביופי". אז למה הן התרגזו?

דאגתו הנוגעת ללב של ראש עירייה לגברברי עיירת הכורים הקטנה שבראשה הוא עומד ול"ברווזוניות המכוערות" של אוסטרליה הצליחה לעורר את חמתן של נשות העיר. ראש עיריית מאונט איסא שבאוסטרליה, ג'ון מולוני, הציע לנשים "שלא בורכו ביופי" לעבור לעירו כדי לשפר את היחס בין גברים לנשים בעיר, העומד, לדבריו, על אישה לכל חמישה גברים.

"לעיתים קרובות רואים ברחוב בחורה לא ממש אטרקטיבית עם חיוך רחב על הפנים. אני לא יודע אם זה בגלל שהיא נזכרת באירועי הלילה הקודם או מתוך ציפייה לערב הבא, אך על כל פנים, יש מידה של אושר", אמר מולוני בראיון לעיתון המקומי. "אחרות, במקומות אחרים באוסטרליה, צריכות להגיע למאונט איסא כי כאן ממתין האושר. היופי הוא רק דבר שטחי. כולם מכירים את הסיפור על הברווזון המכוער שהפך לברבור יפהפה", פרס ראש העיר את משנתו.

ראש העיר סירב להתנצל. לדבריו, הוא "אמר את האמת כמו שהיא". מאונט איסא נודעת בזכות הבוקרים והעובדה שהיא ממוקמת לפתחם של מרבצי עופרת, כסף, נחושת ואבץ ועל מכרות תת-קרקעיים מהגדולים בעולם.

"אני בחור שמכבד נשים. אני חושב שאנחנו צריכים לדאוג להן. אם מספר הגברים גדול פי חמש ממספר הנשים, אז אולי זו הזדמנות לנשים בודדות". חברי מועצת העיר סיפרו כי הם הוצפו בשיחות טלפון מנשים וגברים כאחד, שהתלוננו על ההערות של ראש העיר.

"זה מעמיד את הנשים כאן באור שלילי ומרמז שהגברים כאן מוכנים להתפשר על כל אחת. אני חושבת שזה דוחה", אמרה עובדת המחלקה נגד אלימות במשפחה בעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully