וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן על סף סיכום באשקלון

17.8.2008 / 14:23

שחקנה של פאוק סלוניקי בעונה שעברה, שרק במקרה מחזיק בשם זהה לשחקן הטוב בכל הזמנים, צפוי להצטרף לקבוצה מליגת העל

עירוני אשקלון על סף סיכום עם מייקל ג'ורדן. לא אין זה מדובר בטעות, הקבוצה שסיימה במקום החמישי בעונה שעברה בליגת העל קרובה לצרף את ג'ורדן, גארד אמריקאי שבמקרה מחזיק באותו שם כמו השחקן הגדול בכל הזמנים. ג'ורדן (30, 1.83) סיים את העונה שעברה במדי פאוק סלוניקי היוונית. השחקן צפוי להצטרף לקבוצה של עדי אזולאי בימים הקרובים.

ג'ורדן הוא בוגר מכללת פנסילווניה משנת 2000 שלא נבחר בדראפט מעולם. בעונת 2001/2 הגיע לראשונה לאירופה ושיחק במורסיה בליגה הספרדית השנייה. אחרי עונה אחת עבר לקואקנבורג הגרמנית ששיחקה בליגה הגרמנית השנייה, העלה אותה לראשונה ורשם בעונת 2003/4 17 נקודות ו-6.9 אסיסטים למשחק. ב-2005/6 עבר לקלן שם שיחק עונה אחת וב-2006/7 הגיע לקאנטו בליגה הראשונה באיטליה והיה מהגארדים המובילים במדינה עם 14.3 נקודות ו-5.4 אסיסטים. אחרי עונה אחת בקאנטו החל את העונה בשרלואה שיחק בה 15 משחקים, ולקראת סוף העונה שיחק בפאוק סלוניקי.

במידה וג'ורדן יחתום באשקלון הוא יהיה הזר השני של הקבוצה אחרי סטיב בארט ג'וניור שחתם בקבוצה ביום שישי האחרון. בעמדות הישראלים חתומים באשקלון אבי בן שימול, אור איתן ועמית תמיר. גם דרור דוידי צפוי להמשיך עונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully