וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הלוסקה סיכם בירושלים

17.8.2008 / 1:05

השחקן שנבחר במקום ה-47 בדראפט 2007 אך לא זכה לשחק ב-NBA סיכם בקבוצה של גיא גודס. צירופו של קני אדלקה לירושלים בספק

הפועל ירושלים סיכמה אמש (שבת) עם הגארד האמריקאי אדם הלוסקה את תנאיו לעונה הבאה והשחקן צפוי לחתום בקבוצה במהלך השבוע. מגעים ראשונים נוצרו בין השחקן לקבוצה במהלך ליגת הקיץ בלאס וגאס, אך בקבוצה העדיפו להחתים רכז, אך כשלא מצאו הוחלט ללכת בשלב זה על הלוסקה, ששיחק בעונה שעברה מספר משחקים ב-NBA וסיים את העונה ב-NBDL. גורם בירושלים אישר את הידיעה ומסר כי אם לא יקרו דברים לא צפויים יצטרף השחקן לקבוצה.

הלוסקה (25, 1.96) שיחק בתחילת קריירת המכללות שלו במכללת איווה סטייט שם שיתף פעולה עם ראשון קלארק שכבר חתם בהפועל ירושלים. אחרי שנתיים עבר למכללת איווה, ולאחר ארבע עונות במכללות נבחר במקום ה-47 בדראפט 2007 על ידי ניו אורלינס. באמצע העונה שעברה נשלח בטרייד ליוסטון ששיחררה אותו אחרי חודש. הוא סיים את העונה במדי איווה מה-NBDL. הלוסקה לא שותף באף משחק ב-NBA ובליגת הפיתוח רשם ב11 משחקים 18.7 נקודות למשחק בתוספת ל-4.7 ריבאונדים.

הלוסקה צפוי להיות הזר הרביעי של ירושלים אחרי עומאר סניד, טימי באוורס וכאמור ראשון קלארק. בקבוצה ממשיכים לחפש אחרי רכז לצידו של יובל נעימי. מעמדו של קני אדלקה, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה לא ברור אחרי החתמתו של הלוסקה כי בירושלים ככל הנראה ילכו על רכז זר שכן כרגע אין רכזים ישראלים פנויים בשוק למעט מורן רוט שצפוי לא להגיע לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully