וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "קדימה בראשותי תנצח בבחירות"

פנחס וולף

15.8.2008 / 13:00

המתמודדת על ראשות קדימה הביעה ביטחון בנצחונה בפריימריז במפלגה. ברק: "בכירי קדימה לא מסוגלים לקבל החלטות"

"אם כל אחד מקדימה יצביע לפי מה שהוא יודע שטוב למדינת ישראל, אני בטוחה שננצח גם בבחירות", כך אמרה היום (שישי) שרת החוץ ציפי לבני בכנס תומכים שנערך בתל אביב. לדבריה, "הפריימריז בקדימה הם על דמותה ועל עתידה של קדימה ולאחר מכן על עתידה של מדינת ישראל". לבני פנתה לתומכיה ואמרה: ". נחזיר את קדימה למה שהיתה צריכה להיות וננצח בבחירות". בכנס השתתפו בין השאר שר האוצר רוני בר-און, יו"ר הסוכנות היהודית זאב ביילסקי וח"כ יואל חסון.

מוקדם יותר תקף שר הביטחון אהוד ברק את קדימה וכינה אותה "מפלגת פליטים". בכנס בבית מפלגת העבודה בתל אביב, הוסיף ברק כי "לאור כל הבעיות והאתגרים שעומדים בפנינו, קדימה אפילו לא הצליחה להסכים על מועד לפריימריז, ללא התערבותה של מפלגת העבודה. לדבריו, "מה שנדרש כעת הוא ממשלת חירום לאומית, אולם אינני נרתע גם מבחירות".

העימותים המילוליים בין ברק ולבני החלו בתחילת השבוע, כשברק אמר כי הוא "אינו משוכנע שלבני בנויה לתת תשובות לאתגרים הביטחוניים". לבני הגיבה לדברים ואמרה כי "ברק קטן עלי וקטן על קדימה".

השר לביטחון פנים אבי דיכטר הגיב בצהריים לדברים. לדברי דיכטר, "אני מציע שאהוד ברק יעסוק בעמיר פרץ ויורם מרציאנו, וב-12 המנדטים שנותרו למפלגת העבודה (לפי הסקרים), ולא יעסוק כל היום בענייני מפלגת השלטון שעוסקת כעת בבחירת ראש הממשלה הבא".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully