וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מספיק ראיות גם ללא עדות טלנסקי"

גידי ויניש

15.8.2008 / 7:47

גורם המעורה בחומר החקירה נגד אולמרט אמר לוואלה! חדשות כי "גם אם טלנסקי לא יופיע להמשך עדותו, קיימת תשתית ראייתית ענפה נגד רה"מ"

"גם אם טלנסקי לא יגיע לארץ להמשך עדותו, קיימת תשתית ראייתית ענפה להגשת כתב אישום נגד אולמרט", כך אמר הבוקר (שישי) גורם אכיפת חוק לוואלה! חדשות. לדבריו, "התיק של אולמרט לא יקום ולא ייפול על סמך עדותו של טלנסקי". הוא הוסיף כי "בין כה וכה, רובה המוחלט של עדותו של טלנסקי כבר נשמעה".

הגורם גם התייחס לביקורת שהטיחו מקורביו של אולמרט בפרקליטות ואמר: "אני כבר לא מתרגש מדברי הבלע של היחצ"נים של ראש הממשלה. כפי שזה נראה כבר בתחילת הדרך, אולמרט נלחם על הישרדותו ולא בוחל באמצעים כדי להשיג את המטרה".

בתוך כך, פרקליטיו של טלנסקי רמזו הבוקר כי הם מקווים שתוענק לטלנסקי חסינות, שתאפשר לו להמשיך למסור את עדותו. לדבריהם, הם מבקשיםה כי עדותו בישראל לא תוביל להגשת כתב אישום נגדו בארצות הברית.

אתמול הודיעו פרקליטיו של טלנסקי כי הוא אינו מתכוון להופיע להמשך החקירה הנגדית בישראל, מחשש כי עדותו תסבך אותו משפטית בארה"ב. "מר טלנסקי נשאר מחוייב לשיתוף פעולה עם הרשויות בישראל", כתבו פרקליטיו, "עם זאת, ייעצנו לו שלא להופיע להמשך גביית עדותו המוקדמת בבית המשפט בישראל, עד שייסתיימו הליכים המשפטיים נגדו בארצות הברית".

בתגובה, מקורביו של אולמרט תקפו בחריפות את הפרקליטות וטענו כי היא מסרה טיעונים כוזבים לבית המשפט. "עצוב מאוד שזה העד שעליו נשענה הפרקליטות בבואה להוריד ראש ממשלה מכהן. הפרקליטות בנתה הרים וגבהות סביב טלנסקי וזה מתפוצץ להם עכשיו בפרצוף", אמר אמיר דן, דוברו של ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully