וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב הח"כים עם לבני, השר אדרי בעד שטרית

פנחס וולף

14.8.2008 / 15:58

שרת החוץ זכתה לתמיכה מצידו של שר הקליטה אלי אפללו, שאף יוביל את קמפיין השטח. השר אדרי הפתיע והודיע על תמיכה בשטרית

שר הקליטה אלי אפללו הודיע היום (חמישי) על תמיכתו במועמדותה של שרת החוץ, ציפי לבני, במירוץ לראשות קדימה. "אין למתפקדי קדימה זכות מוסרית להצביע נגד עמדת רוב בוחרי ותומכי קדימה בציבור הכללי", אמר. אפללו אף יעמוד בראש קמפיין השטח של לבני. תמיכתו של אפללו בלבני מצטרפת לתמיכתם של בכירים אחרים בקדימה בשרת החוץ, ובהם שר האוצר רוני בר-און, השר להגנת הסביבה גדעון עזרא, סגן שר החוץ מגלי והבה ויו"ר ועדת החוץ וביטחון, ח"כ צחי הנגבי.

מוקדם יותר היום, הודיע השר לפיתוח הגליל והנגב, יעקב אדרי, על תמיכתו בשר הפנים מאיר שטרית במירוץ לראשות קדימה.לדבריו, "לקדימה יש ארבעה מועמדים ראויים ביותר, אך בעת הזאת יש להעדיף את השר המנוסה ביותר".

אדרי הוא חבר הסיעה הראשון בקדימה שמביע תמיכה בשטרית . הודעתו מפתיעה על רקע העובדה שלפי הסקרים, שטרית זוכה לאחוזי התמיכה המעטים ביותר מבין ארבעת המתמודדים.

רק דיכטר נותר ללא תומכים

השר לביטחון הפנים אבי דיכטר, הוא היחיד מבין המועמדים שלא זכה לתמיכה מוצהרת מקרב חברי הסיעה. חלוקת התמיכה במועמדים לראשות קדימה בקרב חברי הסיעה מעניקה עדיין יתרון ללבני, עם עשרה חברים התומכים בה, מופז משתרך אחריה אחריה עם תמיכה של שישה מחברי סיעה.

בהנחה שראש הממשלה אהוד אולמרט, ויו"ר הכנסת דליה איציק, לא יכריזו על תמיכה במועמדות של אחד מארבעת המתמודדים, נותרו חמישה חברי סיעה שנשארו על הגדר: השר חיים רמון, וחברי הכנסת מנחם בן ששון, אברהם הירשזון, שי חרמש ומרינה סולודקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully