וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בניעלין: 11 מפגינים נפצעו

ינאי ישראלי ונתיב נחמני

14.8.2008 / 14:48

לדברי המפגינים, שוטרי מג"ב שברו את רגלה של אזרחית שבדית ופצעו עשרה מפגינים נוספים. עוד נמסר כי כוח מג"ב נכנס למרפאה בכפר. מג"ב: "הכוחות פועלים מחוץ לכפר"

מערכת וואלה

(צילום: ישראל פוטרמן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בכפר ניעלין נעצרו היום (חמישי) שני בני אדם ונפצעו 11 בשעה שהפגינו נגד גדר ההפרדה הנבנית במקום, כך לדברי המפגינים. לדבריהם, אחת הפצועות היא אזרחית שבדית, שרגלה נשברה. הם הוסיפו כי כוחות מג"ב נמצאים בתוך הכפר ובמרפאה המקומית.

אחד המפגינים סיפר לוואלה! חדשות כי האזרחית השבדית שברה את רגלה, לאחר שהחיילים דחפו אותה והפילו אותה מספר פעמים. לדבריו, לאחר שהאישה נפלה וקמה, החיילים דחפו אותה שוב ואף דרכו עליה. הוא אמר כי שאר הפצועים הם צעירים פלסטינים, שנפגעו מכדורים מצופי גומי שנורו לעברם.

המפגינים דיווחו עוד, כי כוחות צבא נכנסו אל תוך הכפר עצמו ואף הקיפו את המרפאה המקומית. לטענתם, אחד משני העצורים הוא פעיל שמאל ישראלי, שמוחזק בידי כוחות צבא בתוך המרפאה.

גורמים ביטחוניים אישרו כי התקיימה הפגנה בניעלין, ומסרו שכוח מג"ב פיזר את ההפגנה תוך שימוש בגז מדמיע ובכדורי גומי. אולם לדבריהם הכוחות פעלו בפאתי הכפר ולא בתוכו. כמו כן, נמסר כי אף אחד מן הלוחמים לא דיווח על פגיעה במפגינים ולא ידוע על פצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully