וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר נוסף העביר מידע לעבריינים

נתיב נחמני

14.8.2008 / 12:51

שבוע וחצי לאחר מעצרו של רכז המודיעין בתחנת משטרת אילת, נעצר גם שוטר שח"מ, לאחר חקירה שנפתחה בעקבות מידע מודיעיני

עשרה ימים לאחר מעצרו של ארז טלקר, רכז מודיעין בתחנת משטרת אילת החשוד כי מסר מידע לעבריינים, שוטר נוסף המשרת בתחנת באר שבע, נעצר היום (חמישי) גם הוא בחשד שמסר מידע לעבריינים תמורת שוחד.

השוטר, בשירות שח"מ (שרות חובה במשטרה), נעצר לאחר חקירה שנפתחה בעקבות מידע מודיעיני. על פי המידע שהגיע לידי המחלקה לחקירות שוטרים, השוטר שהוצב במחלק המודיעין של משטרת באר שבע העביר מידע רגיש לעבריינים תמורת כסף. כבר בתחילת החקירה הסמויה שנוהלה נגדו נאספו ראיות, המחזקות את החשדות. היום הוא יובא לבית משפט השלום בבאר שבע להארכת מעצרו.

השוטר הצעיר, ששירותו במשטרה הוא במקום שירות צבאי, לא נחשב לאיש שטח בתחום המודיעין ולידיו לא מגיע מידע רגיש באופן ישיר, אך כחלק מעבודתו השוטפת הוא הצליח ככל הנראה להניח ידיו על המידע המבוקש. "הכל אצלנו מבוסס על אמון ובהחלט יכול להיות שהוא ניצל את האמון הזה כדי להגיע למידע שלא מגיע אליו באופן ישיר", סיפר לוואלה! חדשות קצין ממחוז הדרום.

בתוך כך, היום יובא לדיון נוסף בהארכת מעצרו גם השוטר ארז טלקר החשוד כאמור בעבירות דומות. טלקר נעצר יחד עם שלושה אזרחים ועל פי החשד הוא "סיפק ביטחון" לבעלי מכוני הימורים בכך שהדליף להם מראש על פשיטות המשטרה על בתי העסק שלהם, על חלק מהפשיטות הוא פיקד בעצמו. יום לאחר שנעצר הוארך מעצרו בשבעה ימים וביום שני השבוע הוארך מעצרו בשנית עד להיום. טרם גובש כתב אישום נגדו, אך נודע שבידי מח"ש ראיות המבססות את החשדות נגדו.

בחודש מאי השנה נעצר שוטר מתחנת כפר סבא לאחר שנחשד במאות מקרים בהם קיבל שוחד מקבלן תמורת "העלמת" חובותיו של הקבלן למשטרה. השוטר, שפעל כקצין הניהול בתחנה, היה אחראי על הקצאת השוטרים שעסקו בשכר ב"סיוע" לקבלנים למיניהם ולמארגני אירועים גדולים. על פי החשד, תמורת מאות הפעמים בהן סייע לקבלן שלשל השוטר לכיסו עשרות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully