וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסתה לרצוח את בנה התינוק 5 פעמים

נתיב נחמני

14.8.2008 / 11:04

מכתב האישום עולה, כי האם, תושבת מרכז הארץ, נהגה במשך כמה חודשים לחנוק את בנה, בן 8 חודשים, עד שאיבד את הכרתו

אם, בת 20, ממרכז הארץ מואשמת כי ניסתה לרצוח את בנה התינוק בן 8 חודשים, מספר פעמים. מכתב האישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז, עולה כי במקרה הראשון שאירע במהלך חודש יוני 2008, הרימה הנאשמת את התינוק מרצפת הסלון, הושיבה אותו על ברכיה כשפניו מופנות אליה, תפסה את צווארו באמצעות ידיה והחלה לחנוק את בנה עד אשר פניו הכחילו והוא הפסיק לנשום. לאחר שהפסיק לנשום, התקשרה הנאשמת לבעלה ואמרה לו כי בנם אינו נושם.

עוד מואשמת האם, כי במקרה נוסף כחודש לאחר מכן, במהלך אשפוזו של תינוקה בבית החולים, ניסתה הנאשמת להרוג אותו בשנית. היא פעלה באופן דומה, לפתה את צווארו של בנה בידיה והחלה לחנוק אותו עד אשר הפסיק לנשום. מיד לאחר מכן הזעיקה את הרופאה ששהתה במחלקה וביקשה ממנה להזדרז משום שהתינוק מת.

על פי כתב האישום, לא חדלה האם מהניסיונות להרוג את בנה. במהלך חודש יולי 2008 ביקרה הנאשמת ובני משפחתה בבית הסבתא. בזמן שבנה ישן בעגלת התינוק, שוב הניחה הנאשמת את שתי ידיה על צווארו וחנקה אותו עד שהכחיל, הפסיק לנשום וקצף יצא מפיו. מיד לאחר מכן ניסתה הנאשמת להעיר את בעלה ששכב לצידה ומשלא התעורר קראה לאמו של בעלה, אשר לקחה את הפעוט אל הסלון. בהמשך הזמין בעלה של הנאשמת אמבולנס, אשר פינה אותו לבית החולים.

האם מואשמת בעוד שני מקרים נוספים בהם ניסתה לרצוח את בנה בחודשים לאחר מכן. מכתב האישום עולה, כי בסך הכל מדובר בחמישה ניסיונות רצח.

עוד ביום מעצרה הועברה האם החשודה בהוראת בית המשפט לבדיקת הפסיכיאטר המחוזי. לאחר תקופת הסתכלות שהסתיימה בימים האחרונים, קבע הפסיכיאטר כי היא כשירה לעמוד לדין. בחקירותיה, היא הודתה במיוחס לה ובנוסף, בידי הפרקליטות עדויות שנגבו מחמותה, אשר בביתה אירע אחד מניסיונות הרצח, ואף עדותו של מאבטח מבית החולים שניידר, אשר החשודה התוודתה בפניו כי ברצונה לרצוח את בנה. עם הגשת כתב האישום, ביקשה עו"ד רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז המרכז את הארכת מעצרה של האם עד לתום ההליכים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully