וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט הוכש ע"י נחש ואושפז במצב קשה

קובי מנדל

14.8.2008 / 10:16

השתפר מצבו של הילד מנהריה שהוכש ע"י נחש צפע. רופאו: הוא יצא מסכנת חיים. 3 בני אדם נוספים אושפזו הלילה בנהריה לאחר שהוכשו

מצבו של אדיר אסולין בן השלוש מנהריה שאושפז במצב קריטי בבית החולים בעיר, החל להשתפר. לפנות בוקר הוכש הפעוט על ידי נחש ארסי בביתו, בעת שישן במיטה לצד אימו. הורי הפעוט פינו אותו בעצמם לבית החולים, ופעילות מהירה של הרופאים הצילה את חייו. הוא אושפז במצב קשה מאוד ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים ד"ר זאב סוניס אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי לאחר שבפעוט בוצעה החייאה וניתן לו נוגדן מיוחד נגד הארס, החל להשתפר מצבו והוא יצא מסכנת חיים.

לדברי האם, היא ישנה עם בנה בעוד בעלה צפה בשידורי האולימפיאדה. סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר חשה האם במשהו קר ולח הזוחל על רגלה, אך חשבה שהיא חולמת. כמה שניות לאחר מכן התעורר הבן בצרחות. האם הבחינה בנחש ארסי שנמלט ובסימני הכשה על אחת מרגליו של הבן, שהחל להקיא ולהזיע.

בנוסף לפעוט, בשעות הלילה הובאו לבית החולים בנהריה עוד שלושה בני אדם שהוכשו על ידי נחשים ארסים. סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר, פונה נער בן 14 מסכנין והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים במצב בינוני. קודם לכן, הובא חייל בן 19 והובא במחלקה פנימית במצב קל. סמוך לחצות, פונתה תושבת נהריה בת 34 שהוכשה גם היא על ידי נחש ארסי ואושפזה במצב קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully