וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילית שבעלך בוגד? מכרי את העדויות ברשת

14.8.2008 / 7:33

לאחר שגילתה את בגידות בעלה, החליטה תושבת אוסטרליה להתמודד עם הבגידה בדרך מקורית: מכירת העדויות למרבה במחיר

תושבת אוסטרליה החליטה לנקום בבעלה הבוגר, והעמידה למכירה פומבית באתר המכירות eBay את תמונה של תחתוני מאהבתו ועטיפת קונדום משומש. לצד התמונה של הפריטים, כתבה האישה כי היא מוכרת זוג תחתוני תחרה שחורים ועטיפה ל"קונדום בגודל קטן" שמצאה לצד מיטתה, לאחר שבעלה קיים יחסי מין עם אישה עמה ניהל רומן.

המוכרת הוסיפה תיאור לא מחמיא במיוחד לפריטים. "התחתונים כה גדולים שאני חושבת שהם יכולים לשמש אף כצעיף, או אפילו כתחפושת לליל כל הקדושים", כתבה. גם לתמונה בחרה המוכרת כותרת מקורית- "עטיפת קונדום ריקה ו'תחתונים של פרוצה'".

בעמוד המכירה, הוסיפה האישה תיאור מפורט של האירועים שהובילו לגילוי הבגידה. לדבריה, היא שבה מהעבודה לאחר שקיבלה מסרון אהבה מבעלה מזה 22 שנים שברור היה לה שלא כוון אליה. היא מצאה אותו צופה בטלוויזיה, ולאחר שמנע ממנה להיכנס לחדר השינה המשותף שלהם, היא מצאה בחדר את עטיפת הקונדום מתחת לכרית "ואת תחתוני הפרוצה לרגלי המיטה". האישה שהחליטה לנקום, לא מסתפקת במכירת העדויות למעשה. לדבריה, אופנוע ההארלי דיווידסון של בעלה "הוא הפריט הבא שיימכר באתר במחיר התחלתי של 99 סנט, ויוצע כמובן למרבה במחיר!".

דוברת eBay אמרה שהפריטים כמעט לא הועמדו למכירה, משום שבתחילה נכללו התחתונים המקוריים למכירה, ומדיניות האתר אוסרת מכירה של תחתונים משומשים. "הסברנו לה את מדיניות האתר, וכעת היא מוכרת את התמונה של הפריטים", אמרה הדוברת והוסיפה כי "המכירה היא דרך טיפולית מעולה להתמודד עם הבגידה, וזהו ערוץ נכון לחלוק את דעותיה על כנות במערכות היחסים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully