וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ירה בחמוש שניסה לחדור מסוריה

יהושע בריינר

14.8.2008 / 0:10

כוח צה"ל זיהה חמוש שניסה לעבור את הגבול מסוריה. הוא נורה, נפצע במצב קל והועבר לחקירה. בצה"ל מעריכים: מדובר במחבל

כוח צה"ל ירה אמש (רביעי) בחמוש שעבר את הגבול מסוריה לישראל. הכוח זיהה את החמוש וביצע נגדו נוהל מעצר חשוד. לאחר שלא עצר, ירו בו חיילי צה"ל ופצעו אותו. הוא הועבר במצב קל לבית החולים "פוריה" שבטבריה, ולאחר מכן הועבר לבית החולים "רמב"ם" בחיפה. מיד לאחר שחרורו מבית החולים, יועבר החשוד לחקירת כוחות הביטחון. בצה"ל מעריכים כי לא מדובר במסתנן, אלא במחבל.

אתמול ביקר שר הביטחון אהוד ברק ברמת הגולן והזהיר מפני "התעצמות משמעותית מאוד של חיזבאללה". הוא ציין שהחלטת האו"ם 1701, שהביאה לסופה את מלחמת לבנון השנייה, איננה מיושמת. לדבריו, "אנחנו עוקבים אחר האפשרות שסוריה תעביר לחיזבאללה כלי לחימה מתקדמים שיפרו את האיזון באזור. אנו עושים את כל ההכנות הנדרשות לכך ונעשה כל שצריך". שר הביטחון ציין ש"לא במקרה אנחנו מתאמנים באינטנסיביות ובהיקפים גדולים ברמת הגולן".

בחודש אפריל בשנה שעברה נתפס מסתנן מסוריה שהגיע לישראל בבקשה לטיפול רפואי. בעקבות דיווח על חציית הגבול, הוזנקו לאזור כוחות רבים של צה"ל ומשמר הגבול שהחלו בסריקות בסיוע של גששים בדואים. זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח של אזרח מהאזור שלדבריו, זיהה את החשוד. למקום הגיעו כוחות הביטחון ועצרו את הצעיר. הצעיר לא היה חמוש, והוא הועבר לחקירה במשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully