וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני: "התקפות אהוד ברק קטנות עלי"

פנחס וולף

14.8.2008 / 4:55

גם שאול מופז, יריבה של שרת החוץ במירוץ לראשות קדימה, תקף את יו"ר מפלגת העבודה: "סף העוינות הפוליטי עלה מדרגה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"סף העוינות הפוליטי עלה מדרגה", כך אמר אמש (רביעי) סגן ראש הממשלה ושר התחבורה שאול מופז, בכנס פעילים של קדימה שנערך בחדרה אמר מופז כי דבריו של ברק היום בגלי צה"ל על שרת החוץ ציפי לבני הם התקפה אישית.

"לברק יש את הזכות לומר את מי הוא אוהב ואת מי הוא לא אוהב, את מי הוא מעריך ואת מי הוא לא מעריך, אבל מעבר לאמירת חוסר היכולת שלה, הירידה להתקפה אישית היא לא בסדר. אני אומר לשרת החוץ כאשר נמצאים תחת התקפה צריך איפוק וקור רוח".לבני אמרה בכינוס "עזבו אתכם מהתקפות, קטן עלי, קטן עלינו וקטן על קדימה".

ברק אמר אתמול בבוקר כי "אני לא משוכנע ששרת החוץ ציפי לבני, עם הרקע שלה כיום, בנויה לתת את התשובות בנושא הביטחוני". לדבריו, "להיות נוכח בחדר בזמן קבלת ההחלטות לא מכשיר אותך לקבל אותן בעצמך".

בהתייחסו לדברי לבני, לפיהם היציאה מלבנון ב-2000 הובילה להשתלטות חיזבאללה על האזור, אמר ברק כי הוא גאה בהחלטה שקיבל לצאת מלבנון. "קטענו טרגדיה של 18 שנה שעלתה בחיי 1,000 חיילים. החלטת האו"ם 1701 (שסיימה את מלחמת לבנון השנייה) שלבני מתגאה בה היא כישלון טוטלי ומהדהד בביצוע כיוון שחיזבאללה מתעצם. הדבר מציב סימן שאלה לגבי שיקול דעתה". בנוגע לפריימריז במפלגת קדימה הצהיר ברק כי הוא לא מתערב בענייניה הפנימיים של מפלגה אחרת אך כינה את המפלגה "מחנה פליטים".

דובר מפלגת קדימה, שמוליק דהן, מסר בתגובה לדברי שר הביטחון אהוד ברק לפיהם קדימה היא "מחנה פליטים" כי, "כעת כולם מבינים כי בראש מפלגה בפשיטת רגל עומד אדם היסטרי באפיסת כוחות". דהן הוסיף ש"התנהלותו הלחוצה של ברק בימים האחרונים רק מחזקת את העובדה שגם הוא מבין, אומנם מעט באיחור, שקדימה חזקה והוא הפך ללא רלבנטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully