וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה נמצאה בשדה בהרצליה

נתיב נחמני

14.8.2008 / 0:07

המשטרה אישרה כי ישנם סימני כוויות על הגופה שנמצאה בבור בשדה סמוך לרחוב יבנה בעיר. המשטרה חוקרת האם מדובר ברצח

גופת אישה נמצאה אמש (רביעי) בבור בעומק של כשלושה מטרים בשדה סמוך לרחוב יבנה בהרצליה. על הגופה נראו סימני אלימות ואף כוויות והמשטרה חוקרת אם מדובר ברצח. ככל הנראה הגופה נמצאת בזירה כבר זמן רב, מתנדב זק"א, איציק פלח, אמר לוואלה! חדשות כי "לפי מצב הנפיחות של הגופה, נראה כי היא מוטלת במקום כמעט יומיים".

בשל הזמן הרב שעבר מאז מצאה האישה את מותה, מצבה של הגופה הופך את משימת צוות המז"פ לקשה יותר באופן משמעותי. רב פקד דני שחר סגן מפקד תחנת גלילות אמר כי בשלב זה זהותה של האישה לא ידועה, וכן גם הדרך בה מצאה את מותה. "ייקח עוד שעות עד שתהיה לנו אינדיקציה ראשונית", אמר. בשלב זה לא נשללת האפשרות כי סימני החריכה שנראים על הגופה נגרמו מהשמש, שכן הגופה הייתה חשופה זמן רב.

כמו כן, טרם ידוע אם האשה מצאה את מותה במקום בו נמצאה גופתה או שמה גופתה הונחה שם לאחר מותה. לאחר שאנשי המז"פ יסיימו את עבודתם, הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, לבדיקת נסיבות המוות.

שלשום נמצאה בראשון לציון גופת גבר ירוי בן 21, תושב הפזורה הבדואית בדרום הארץ. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר ברצח, אך הרקע לאירוע טרם התברר. גופת הצעיר נמצאה במקרה על ידי עובר אורח סמוך לשעה שמונה בבוקר, במרחק מטרים בודדים מכביש 4 (כביש תל אביב - חיפה הישן), בשדות שליד שכונת נחלת יהודה בראשון לציון.

הצעיר, נהג הסעות, נורה מספר פעמים מחוץ לרכבו שנמצא לידו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו. למשטרה לא ברור עדיין מי רצה במותו של הצעיר, אך נמסר כי הוא בעל עבר פלילי עשיר וכי כל כיווני החקירה נבדקים.

פרסום ראשון 21:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully