וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק סינטרה מאחד את הפוליטיקה האמריקאית

טלי גולדשטין

13.8.2008 / 21:30

מוזיקה חוצה גבולות, שפות, לאומים ודתות ולא בכדי. שני המועמדים לנשיאות בארה"ב בחרו את שירי הזמר פרנק סינטרה כאהובים עליהם

הזמר האגדי פרנק סינטרה הוא האמן היחיד המופיע ברשימת עשרת השירים האהובים על שני המועמדים לנשיאות הארצות הברית. רשת ה-BBC דיווחה היום (רביעי) כי המועמד הדמוקרטי ברק אובמה כלל את שירו של סינטרה "You'd Be So Easy To Love" ואילו ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני בחר ב-" I've Got You Under My Skin" ברשימת עשרת השירים החביבים עליו, שערך כתב העת האמריקאי "בלנדר".

השיר האהוב על מקיין הוא "Dancing Queen” של להקת אבבא. במקום השלישי דרג מקיין שיר נוסף של אבבא – " Take a Chance On Me ". במקום השני מדורג שירו של רוי אורביסון הוותיק " Blue Bayou".

שירו האהוב של אובמה הוא " Ready Or Not " של ה"פוג'יס" מ-1996. עוד בחמשת השירים האהובים על הסנאטור השחור, ניתן למצוא את " What's Going On " של מרווין גיי וה"בוס", הלוא הוא ברוס ספרינגסטין מדורג במקום השלישי עם I'm On" Fire". במקומות הרביעי והחמישי מודרגים שירים של לקהת ה"אבנים המתגלגלות" ושל הזמרת נינה סימון.

באופן כללי, עשרת השירים בהם בחר מקיין, בן ה-71, הם שירים ישנים יותר. עם זאת, בחירתו של אובמה, בן ה-46, כוללת מוזיקה חדשנית יותר, כגון להיטו של הראפר קניה ווסט מ-2006 " Touch the Sky" ו-" Yes We Can" של וויל איי אם, הסוגר את עשרת הנבחרים.

" Yes We Can" הוא שיר המבוסס על נאום של אובמה, אותו נשא בינואר ומופיעים בו זמרים אורחים וסלבריטאים, לרבות ג'ון לג'נד והשחקנית סקרלט ג'והנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully