וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מאבטח ביצע מעשים מגונים בילדים

נתיב נחמני

13.8.2008 / 14:40

שומר בקניון בירושלים מואשם כי תקף מינית ילדים שהכיר בעבודתו. הוא נעצר לפני 4 חודשים, אך עם שחרורו הוא חזר על מעשיו

אייל אביטון (40), תושב כוכב יעקב שליד ירושלים, הואשם היום (רביעי) בביצוע מעשים מגונים בארבעה ילדים, חלקם תחת איומים. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, אביטון, שהועסק כשומר בקניון "רב שפע" בירושלים, ניצל את עבודתו כדי להכיר את הילדים ולרכוש את אמונם של חלקם לצורך ביצוע המעשים.

לפני כארבעה חודשים, הבחין אביטון בילדה בת 11 שהסתובבה לבדה בקניון וביקש ממנה להתלוות אליו למחסן סמוך. לפי כתב האישום, שם הוא ביצע בה את המעשים ואיים עליה שיכה אותה ויכלא אותה במחסן אם תספר על שעשה לה. זמן מסוים לאחר מכן, נעצר אביטון בחשד למעשים, נחקר תחת אזהרה ושוחרר בערבות, אך הדבר לא מנע ממנו להמשיך ולחזור על מעשיו.

לפני כעשרה ימים, הצליח אביטון לשכנע שלושה ילדים, שהכירו אותו מעבודתו כשומר, להצטרף אליו לנסיעה במונית למעיין בילפתא שבירושלים. אז הוא נכנס איתם למערה סמוכה ולפי כתב האישום, ביצע בהם מעשים מגונים, תוך שהוא מבטיח להם מתנות וכסף.

למחרת הוא שוב פגש אחד מהם וביצע בו מעשים דומים. בשל חומרת מעשיו ובשך העובדה שאף נעצר בגינם שוחרר וחזר על פשעיו לכאורה, ביקשה עו"ד גאולה כהן מפרקליטות מחוז ירושלים כי בית המשפט יורה על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully