וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM ליולי: וואלה! מתחזקת

רוני רוזמן

13.8.2008 / 14:22

צמרת האתרים הפופולריים בישראל לא השתנתה בחודש האחרון. וואלה! רשמה את העלייה החדה ביותר והחשיפה עלתה ל-71.6%

גוגל, וואלה! ו-Ynet הם שלושת האתרים הפופולריים בישראל. כך עולה מנתוני סקר TIM לחודש יולי על החשיפה של גולשים ישראלים לאתרי אינטרנט. וואלה! המשיכה גם בחודש האחרון להיות האתר הישראלי המוביל, עם שיעור חשיפה של 71.6%, עלייה של 4% בהשוואה ליוני - הגידול המשמעותי ביותר החודש.

אחריהם בדירוג, כמו בכל הדירוגים מתחילת השנה, ניצבים יו טיוב (36%) ונענע 10, שהשיקה החודש את האתר החדש ורשמה שיעור חשיפה של 35.4%.

שינוי בדירוג חל במקום השישי, כאשר אתר nrg פינה את מקומו מהסקר הקודם לטובת MSN, שעלה מהמקום השביעי. במקום השביעי בדירוג ניצבת הרשת החברתית פייסבוק שממשיכה להתחזק, ואחריה nrg.

לפי הנתונים, חמשת האתרים המובילים ברשימה הגדילו ביולי את שיעור החשיפה שלהם לגולשים, בעוד MSN ירד במעט.

כמו בסקר האחרון, בלטו בהגדלת שיעור החשיפה שלהם האתרים הזרים יו טיוב ופייסבוק. האתרים יד 2, דפי זהב, ONE, גלובס, דה מרקר והארץ בלטו בירידה בשיעור החשיפה בהשוואה לסקר מיוני.

TIM, סקר האינטרנט של TNS טלסקר, הוא סקר תקופתי הנערך בקרב מדגם מיצג של 801 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.

לפי הנתונים, 80% ממחפשי העבודה בישראל בוחרים לעשות זאת באמצעות מודעות דרושים באינטרנט, בהשוואה ל-69% שמעדיפים את העיתונות המודפסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully