וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה, אברג'יל יישאר במעצר

נתיב נחמני

13.8.2008 / 13:30

איציק אברג'יל ערער על הארכת מעצרו בחשד למעורבות ברצח לאוטין. ההפתעה: מוטי חסין, שנחשב ליעד החיסול, הופיע לדיון

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה היום (רביעי) את ערעורו של איציק אברג'יל על הארכת מעצרו שעליה החליט בית משפט השלום בעיר לפני כשבוע. אברג'יל חשוד במעורבות ברצח מרגריטה לאוטין ובניסיון רצח מוטי חסין ורמי אמירא.

באמצעות עורך דינו שרון נהרי ביקש אברג'יל לבדוק בשנית את החשד הסביר שהמשטרה מייחסת לו למעורבות בארוע. השופט אברהם יעקב דחה את הערעור ואמר שהחומר שהוצג בפניו מהווה חומר ראיות ממשי הקושר לכאורה את אברג'יל למיוחס לו אך הוסיף כי אין מדובר בראיות לכאורה המספיקות להגשת כתב אישום.

בפתח הדיון הסביר נהרי שהסיבה שהוא ואברג'יל המתינו עד היום להגשת הערעור ולא עשו כן ביום ההחלטה על הארכת המעצר, היא רצונם לתת למשטרה את הזמן לחקור את החשדות. "אך עד עתה מרשי לא נחקר ולו פעם אחת מאז שבית המשפט הורה על המשך מעצרו", טען נהרי."חשד סביר יכול להיות מידע מודיעיני, ספקולציה, היכרות מוקדמת או אפילו שמועה", אמר בסיפוק פרקליטו של אברג'יל בתום הדיון. לדבריו, עד עתה מכחיש מרשו את המיוחס לו ושומר על שתיקה.

להפתעת כל הנוכחים, מוטי חסין הופיע היום בדיון. על פי המשטרה, חסין היה במקור היעד המרכזי לחיסול בתקרית בבת ים בה נרצחה לאוטין. חסין לא הסביר מדוע הגיע לדיון וסירב לענות על שאלות הכתבים. אברג'יל נעצר בשבוע שעבר על ידי בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, בחשד למעורבות ברצח שבוצע לפני עשרה ימים, במהלך ניסיון חיסול כושל בעולם התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully