וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק היסטרי בגלל הפופולריות של לבני"

13.8.2008 / 13:08

גורמים בקדימה תקפו את שר הביטחון, שטען כי לבני אינה כשירה לקבל החלטות ביטחוניות. העבודה: "קדימה איבדה קשר עם המציאות"

גורמים בקדימה מתחו היום (רביעי) ביקורת חריפה על שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, בעקבות דבריו נגד שרת החוץ ציפי לבני, לפיהם היא "אינה בנויה לתת את התשובה בנושא הביטחוני".

שר האוצר רוני בר-און (קדימה), שהביע תמיכה במועמדות לבני לראשות קדימה, אמר בראיון לקול ישראל: "אני מזהה איזה סוג של פאניקה אצל מר ביטחון נוכח הפופולריות הגואה של ציפי לבני". לדבריו, הוא שמח מאוד שברק מדבר כבר על לבני "כעובדה קיימת, כמי שנבחרה לי"ר קדימה ותעמוד בראשות הממשלה הבאה".

דובר מפלגת קדימה שמוליק דהן מסר בתגובה לדברי ברק, כי "כעת כולם מבינים כי בראש מפלגה בפשיטת רגל עומד אדם היסטרי באפיסת כוחות". דהן הוסיף, ש"התנהלותו הלחוצה של ברק בימים האחרונים רק מחזקת את העובדה שגם הוא מבין, אומנם מעט באיחור, שקדימה חזקה והוא הפך ללא רלבנטי".

גם ח"כ יצחק בן ישראל (קדימה) תקף את שר הביטחון. לדבריו, "ברק נמצא כנראה במצוקה הגורמת לו לאיבוד שיקול הדעת". בן ישראל הוסיף: "אני תוהה האם פסילתו את מי שאין לו ניסיון צבאי לתפקיד ראש ממשלה חלה גם על דוד בן גוריון, לוי אשכול ויצחק שמיר שלא שירתו מעודם בצבא".

דובר העבודה ליאור רוטברט, מסר בתגובה לדברי ההתקפות של קדימה על יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, כי "מצבה הקשה של קדימה מביא את בכיריה להשמצות ובדיות המבוססות על דמיון והזיות". לדבריו, "הבהלה והפחד מהמתרחש במפלגתם הדועכת, גורם להם לאיבוד הקשר עם המציאות. ראוי שיזכרו כי שר הביטחון ייצב את ממשלת ישראל ואת ביטחון המדינה, תוך ויתור על אינטרסים אישיים ופוליטיים למען האינטרס הציבורי והלאומי".

מוקדם יותר כינה ברק את קדימה "מפלגת פליטים" ואמר שהוא אינו "משוכנע ששרת החוץ ציפי לבני, עם הרקע שלה כיום, בנויה לתת את התשובות בנושא הביטחוני. להיות נוכח בחדר בזמן קבלת ההחלטות לא מכשיר אותך לקבל אותן בעצמך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully