וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו וניסו לרצוח צעיר מבאר שבע

נתיב נחמני

13.8.2008 / 11:49

שלושה צעירים מואשמים, כי קשרו את מאור בן שושן ביער להבים לפני כשבועיים, דקרו אותו עד שחשבו שהוא מת ונמלטו מהמקום

שבועיים לאחר חטיפת מאור בן שושן (29) ליער להבים וניסיון הרצח שעבר, הגישה היום (שני) הפרקליטות כתב אישום נגד שלושת תוקפיו. לפי האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לאחר שקשרו אותו לעץ ודקרו אותו עד שחשבו שהוא מת, נטשו אותו החוטפים ביער ונמלטו מהמקום ברכבו. בן שושן נמצא מוטל ביער על ידי המשטרה רק יממה לאחר מכן, כשהוא סובל מפציעות רבות.

השלושה, שניר פרץ (20), אריאל סויסה (22) ונתי דרעי (18) מואשמים, כי קשרו ביניהם לשדוד את בן שושן, תושב באר שבע, תוך שימוש באיומים ובאלימות. לצורך כך, פרץ, תושב אופקים שהכיר את בן שושן, הזמין אותו להיפגש עמו. פרץ, שנהג ברכבו של בן שושן, נסע לכיוון שביל עפר, שם חיכו לו סוויסה ודרעי כשפניהם מכוסות.

על פי כתב האישום, השניים משכו את בן שושן בכוח מהרכב והיכו אותו, וכדי שלא יחשוד במעורבות חברו, אף עשו כאילו הם מכים את פרץ שותפם. בהמשך, הם הכניסו את בן שושן לתא המטען של רכבו ונסעו לתוך יער להבים, שם קשרו אותו לעץ ודרשו שייתן להם את כל כספו. בן שושן פנה לפרץ, שעטה כיסוי על פניו, ואמר לו שהוא מזהה אותו ושהוא יודע שהוא קשור לשוד. אז דקר אותו פרץ בסכין במטרה להורגו.

כשחשבו שהוא מת, עזבו שלושת התוקפים את המקום ברכבו של בן שושן, נטשו אותו סמוך לפארק אופקים והציתו את הרכב כדי להעלים את הראיות נגדם. על פי כתב האישום, בבוקר שלמחרת שבו שלושת הנאשמים בחזרה לזירת האירוע. את גופתו של בן שושן הם לא מצאו, אך איתרו את כובעי הגרב שעטו על ראשיהם ואת מכשיר הטלפון של בן שושן והציתו אותם.

בן שושן נמצא רק 24 שעות לאחר שנחטף וננטש ביער. שעות לאחר חטיפתו הוריו חשדו שקרה משהו לבנם ומיהרו להודיע על כך למשטרה. במקביל, שוטרי תחנת אופקים איתרו את רכבו השרוף של בן שושן בעירם. שני הדברים הובילו את השוטרים לחשוש שקיימת סכנה לחייו, ולכן הם פתחו בחיפושים. במקביל לחיפושים, תוחקר שניר פרץ על הימצאו של בן שושן, ולבסוף הודה במעשיו והוביל את החוקרים למקום בו נטש אותו לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully