וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי חלום

תמי נורה

13.8.2008 / 11:28

החיים שאתם רוצים הולכים ומתקרבים. כמה רגעים לפני סיום תהליך היצירה, המורה הרוחנית תמי נורה עונה על שאלות שהתעוררו בדרך

לגבי יצירת החיים שאני רוצה, אני מאוד מוטרדת מכך שלא הולך לי במערכות יחסים. עד שאני כבר רוצה מישהו זה לא הולך איתו. אני מתוסכלת מאוד ואשמח לעצה.

האם את ברורה לגבי איזה בן זוג את רוצה? האם את מאמינה שמגיעה לך זוגיות? מהמעט שאת מספרת בשאלתך, נראה לי שאלה הן שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך. תחקיר נוסף שיכול לעזור לך הוא בדיקה איך את בוחרת את החברות שלך וכיצד את מסתדרת איתן? מה את עושה איתן שגורם לך להרגיש בנוח ולהחזיק בחברות זמן ממושך, שאת לא עושה או פוחדת לעשות עם גברים? תשובות אלה ירמזו לך מה את צריכה לשנות כשמדובר ביחסים עם גברים. חשוב שתדעי שמערכות יחסים זוגיות הם הדבר הכי מאתגר והכי קשה לקיים בחיים הפיזיים שלנו, אך זה אפשרי. בהצלחה!

איך אוכל לדעת את ההבדל בין מה אני רוצה באמת ומה אחרים רוצים או מצפים ממני?

בדרך כלל כשאנחנו רוצים משהו שבא מתוכנו, הוא בא עם תשוקה, עם רגש. על רצון כזה אנחנו לא יכולים להפסיק לחשוב, לדבר, לחפש דרכים להתקרב אליו או למצוא פתרונות איך להגשים אותו. המחשבה על דברים שאנחנו רוצים, כשהם באים מתוכנו, גורמת לנו לתחושה נעימה כשאנחנו חולמים עליהם. לעומת זאת, הרצון שבא מאנשים אחרים והציפיה שמגיעה מההורים, מהילדים, מהממונים עלינו, מביאים איתם תחושה של מעמסה, של מחויבות להגשים רצון או חלום של אדם אחר, לא של כיף. כמובן שהרבה פעמים נמצא את עצמנו עושים דברים שאנחנו לא רוצים, כמו לקום בלילה לתינוק בוכה כשאנחנו עייפים. צריך לזכור שרצינו ילדים ואת האושר שהם מביאים איתם ולא בהכרח את השינה המקוטעת בשנים הראשונות.

למה שלב ההחלטה כל כך חשוב במעגל הרצון?

כשאתה מחליט, אתה מחוייב! מחוייב לחשוב, לתכנן ולבצע את היצירה שלך ולו כלפי עצמך. ההחלטה מביאה אותך לאחריות ליצור, אחריות הרבה פעמים מצריכה פוקוס, כלי מאוד חשוב המקדם אותך לחפש פתרונות ודרכי פעולה ליצירה שלך. ההחלטה שמה אותך בתוך היצירה ולא בהתבוננות מהצד עליה. כשאתה מחוייב, גם היקום מתחייב ומתגייס לעזור לך ואז קל לך יותר.

מדוע כדי לתכנת את המוח התת מודע שלנו עלינו לתרגל במשך 30 ימים את תרגיל "ספירלת היצירה"?

אנו זקוקים ל- 30 ימי תרגול רצופים בכדי לתכנת את המוח התת מודע שלנו במידע חדש. 30 יום בכדי להתיר את החיבורים הישנים הקיימים בין תאי המוח במידע הקיים שצברנו במשך שנים. זה הניסיון שלי מתרגול בפועל במשך שנים רבות, וזהו גם המידע שאנחנו מקבלים ממדענים העוסקים בפיזיקה קוונטית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בעניין יצירת זוגיות - יש לי זוגיות בראש עם מישהו מסויים המייצג את התכונות שאני מחפשת בגבר. האם זה ישים לעבודה בדמיון המודרך?

את אכן יכולה להתכוונן לעשות את תרגיל "ספירלת היצירה" עם האדם בו את מעוניינת, אך עליך לזכור שאינך יוצרת לבד. לאותו גבר יש גם את האישה הספציפית בראש ואת יכולת הבחירה ובסוף הוא יכול לרצות מישהי אחרת. ולכן, כאשר אנחנו יוצרים אנחנו מבקשים "אדם ספציפי, דומה לו או יותר טוב", בכדי לא להגביל את ההיצע מהיקום וזה מה שאני מציעה לך לעשות. אגב, תרגיל "ספירלת היצירה" הוא לא רק עבודה בדמיון מודרך, אלא תרגיל יצירה המשתמש בדמיון מודרך כאחד הכלים שלו ולכן הוא עוצמתי יותר.

האם מישהו יכול לחשוב עלי מחשבה רעה ואז יקרה לי משהו רע?

אני לא מאמינה שלאנשים יש כוחות עלינו, אלא אם נתנו להם את הכוח הזה. למה אנחנו עושים זאת? איך אנחנו נותנים למעשה את הכוח שלנו לאדם אחר? זה קורה מכמה סיבות: כאשר אנחנו מקשיבים או מאמינים למה שהאדם האחר אומר בלי לבדוק, עם עצמנו, את דבריו. כאשר אנחנו פוחדים מאותו אדם או חושבים שהאדם האחר חזק יותר או חכם יותר מאיתנו ונותנים לו את הכוח להחליט עבורנו. כאשר אנחנו עצלים, לא רוצים לקחת אחריות על חיינו ומעדיפים להאשים את האחר כשמשהו משתבש. אל תפחדי! תחשבי את על עצמך מחשבות טובות, תתמקדי באיכויות הטובות שיש לך ואל תבקרי את עצמך (כמה שאפשר), כי לך יש הכי הרבה השפעה עלייך - המחשבות שלך הן בשליטתך המלאה.

במעגל החמישי, ב"הדמיה החזותית", את מציעה לראות את עצמי בגוף ראשון, כלומר "נעה" בתוך ה"סרט" שאותו אני רוצה. הרבה יותר קל לי לדמיין אותי כשאני צופה מהצד. האם יש לכך חשיבות?

יש לכך חשיבות. כאשר את חווה את עצמך כשחקנית ב"סרט" אותו את רוצה ליצור, את מעורבת יותר רגשית. להט רגשי עוזר לנו להתחבר ליקום כולו ובכך ליצור מהר יותר (כנסי לקישור לכתבה על רגשות - מעגל שלישי). בכדי לראות את עצמך בתוך הסרט שלך, צריך בסך הכל תרגול, שבעזרתו, עם הזמן תוכלי לחוות את עצמך בתוך היצירה שלך. לעת עתה הצפייה מהצד - עליך ועל היצירה שלך, זה גם טוב, זה שלב בלימוד תהליך היצירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוחניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully