וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי הודיע על תמיכתו בציפי לבני

פנחס וולף

13.8.2008 / 10:05

ח"כ הנגבי אמר כי הוא מתייצב לצדה של שרת החוץ, בהתמודדות לראשות קדימה, "בשל ניסיונה הציבורי וראייתה הרחבה"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ צחי הנגבי, הודיע הבוקר (רביעי) על תמיכתו בשרת החוץ ציפי לבני במירוץ לראשות קדימה. המהלך מחזק את לבני, שכן הנגבי נחשב לאחד האנשים המרכזיים והמשפיעים בקדימה. לדברי הנגבי, הוא מתייצב לצדה בשל ניסיונה הציבורי וראייתה הרחבה.

"לפני כשלוש שנים נעניתי לקריאתו של ראש הממשלה שרון, לסייע לו בהקמת תנועת קדימה. היום אני מודיע על החלטתי להיענות לקריאתה של ממלאת מקום ראש הממשלה, שרת החוץ ציפי לבני, ולסייע לה בהתמודדות לכהונת ראש הממשלה מטעם תנועת קדימה", אמר הנגבי.

לדבריו, "לשתי החלטותי אלה מכנה משותף – הרעיון שטובת מדינת ישראל מחייבת הנהגה בראשות תנועה פוליטית מרכזית, ממלכתית, שמשכילה לחבר בין השקפות ועמדות שנטועות עמוק בלב הקונצנזוס הציוני ומתנערת מקיצוניות - הן קיצוניות במישור המדיני בטחוני והן קיצוניות בהתנהלות ובתרבות הפוליטית".

אמש הכריז השר לביטחון פנים אבי דיכטר הכריז על מועמדותו לראשות קדימה. דיכטר תקף את שני המועמדים הבולטים במירוץ, ציפי לבני ושאול מופז, והכריז מעל הבמה – אני טוב יותר. "השאלה היא מי יפעל בדרכו של שרון ויש לו את קור הרוח המתאים להנהיג את ישראל", אמר דיכטר בכנס בהרצליה, "אני מאמין שאעשה זאת בדרך הראויה ביותר, טוב יותר מהמתמודדים האחרים. המטרה שלי היא לאחד את ישראל במישור החברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully