וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ענף אולימפי: סקס בטוח

12.8.2008 / 19:13

מארגני האולימפיאדה יחלקו 100 אלף קונדומים ל-10,500 הספורטאים בבייג'ינג, ויצטרפו למסורת שהחלה באולימפיאדת ברצלונה

70 אלף הקונדומים שחולקו במשחקים האולימפיים בסידני 2000 אזלו. באולימפיאדת אתונה ב-2004 דאגו בתי המרקחת להזמין כמות כפולה של קונדומים. אי לכך, מארגני האולימפיאדה השנה בבייג'ינג מקווים שמאה אלף קונדומים יצליחו לספק את תאבונם המיני של הספורטאים.

סקס אמנם אינו נחשב לענף ספורט אולימפי, אך זוהי פעילות שתעסיק רבים מ-10,500 הספורטאים המתארחים בכפר האולימפי, בזמן שאינם מתחרים או לאחר שהפסידו ופרשו מהתחרויות. קונדומים חולקו בחינם בכל אולימפיאדה מאז המשחקים בברצלונה ב-1992 על מנת לעורר מודעות למחלת האיידס, ובייג'ינג אינה יוצאת דופן.

"יש הרבה אנשים צעירים, חזקים ורווקים בכפר האולימפי וכמו בכל מקום אחר, כמה מהם יתאהבו. כך שאנו צריכים שלא ייווצר מחסור בקונדומים", אמר אולה הנסן, דובר "UNAIDS סין" (ארגון האיידס של האו"ם). "חלק גדול מהספורטאים אינו נשוי או במערכת יחסים, ואנו רוצים שיהיו להם הכלים להגן על עצמם במידה והם מקיימים יחסי מין", הוסיף.

לדברי הנסן, את הקונדומים ניתן יהיה להשיג במרכזים הרפואיים של הספורטאים בבייג'ינג, צ'ינגדאו והונג קונג ולא בחדרים עצמם. "יש כאן אנשים מכל הדתות והתרבויות, כמה מהם עלולים לחוש לא בנוח או אפילו להיפגע אם ימצאו קונדומים בחדריהם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully