וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה: הקרב על העולים מרוסיה מתחמם

פנחס וולף

12.8.2008 / 10:34

מחנה לבני מתכונן להקמת מטה עולים, בעוד מחנה מופז כבר פעיל בשטח. ראש מטה מופז: "דוברי הרוסית מבינים שזו התמודדות אידיאולוגית"

במסגרת ההתמודדות על ראשות מפלגת קדימה, יקים בשבוע הבא מחנה שרת החוץ ציפי לבני את מטה העולים. בראש המטה תעמוד רכזת המגזר הרוסי במפלגה, נדה צ'וזוי, שהתפטרה אתמול מעבודתה בקדימה, לשם מילוי התפקיד. צ'וזוי המריאה אמש למוסקבה ואמרה לוואלה! חדשות: "אני מקווה שמצבה של ציפי לבני טוב במגזר הרוסי. דיברתי עם רכזי שטח והנטייה שלהם לתמוך בציפי. אבל לא עשיתי סקר ולא דיברתי עם כל המתפקדים".

במטה שר התחבורה שאול מופז העריכו שבשל עבודת השטח במגזר העולים שהחלה כבר לפני שבועיים, יש פערים גדולים לטובת מופז בין רכזי העולים. כך, לטענתם, הרכזים באשדוד, חיפה ובאר שבע - הנחשבים למקומות בעלי כוח של המגזר - תומכים במופז.

ראש מטה העולים במחנה מופז, ח"כ זאב אלקין, אמר בתגובה כי הוא "שמח שרוב פעילי השטח הבולטים החליטו לתמוך בשאול מופז. הסיבה לכך היא שציבור דוברי הרוסית מבין שזו התמודדות על רקע אידיאולוגי: קדימה כמפלגת מרכז-ימין או תפיסת העולם של אולמרט ולבני ההופכת את לבני לכפילה של מפלגת העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully