וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון סוני באירן: רצחנו עוד בני ערובה

11.8.2008 / 23:30

ארגון "ג'ונד-אללה" הסוני חטף לפני כחודשיים 16 שוטרים בפשיטה על תחנת משטרה, ואתמול חטף שלושה קצינים בכירים במשמרות המהפכה

ארגון המורדים "ג'ונד-אללה" באירן, שמחזיק בשוטרים אירנים ובקצינים ממשמרות המהפכה כבני ערובה, פרסם הערב (שני) שרצח שני בני ערובה נוספים שבידו. דובר הארגון אמר בטלוויזיה האירנית שהשניים הוצאו להורג לאחר שה"שיחות ביננו לבין אירן לא צלחו". הארגון הוציא להורג בחודש שעבר שני בני ערובה אחרים, ובסרטון וידאו שפרסם לאחר מכן איים שאם לא ימולאו דרישותיהם, יהרגו את בני הערובה האחרים.

לפני כחודשיים פורסם באירן כי 16 שוטרים נחטפו לפקיסטן השכנה, לאחר שמורדים פרצו לתחנת משטרה במחוז סיסטן-בלושסטן. שלטונות אירן סירבו לקיים משא ומתן עם הארגון. לאחר החטיפה טען הארגון כי רצח שניים מבני הערובה במקום, וכחודש לאחר מכן שניים נוספים. אתמול דווח כי הארגון חטף שלושה קצינים המשרתים במשמרות המהפכה באירן. המדינה, שדוגלת באיסלם השיעי, מקשרת את ארגון המורדים הסוני לאל קאעדה.

בחודש אוגוסט 2007 האשימה אירן את ארגון ג'ונד-אללה בחטיפת 30 בני אדם במחוז, ששוחררו על ידי צבא פקיסטן מאוחר יותר. בהמשך השנה לקח הארגון אחריות על מתקפה בה נהרגו 11 מחיילי משמרות המהפכה בפשיטה על אוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully