וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה משיב אש: מקיין - "סלב של התאגידים"

גיל קדרון

12.8.2008 / 3:40

תשדיר של המועמד לנשיאות ארה"ב, שכונה על ידי מקיין כ"סלב הגדול בעולם" טוען כי יריבו מונח בכיסי תאגידים, ותומך בנשיא בוש

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב ברק אובמה השיב ליריבו הרפובליקני ג'ון מקיין באותו מטבע, ופירסם תשדיר בחירות חדש שמכנה אותו "סלבריטי בוושינגטון".

בשבוע שעבר עלו שני תשדירים חדשים של מקיין שקוראים לאובמה "הסלבריטי הגדול בעולם", על רקע תמונות שמראות את פריס הילטון ובריטני ספירס. כעת טוען הסנאטור מאילינוי כי מקיין הינו סלבריטי בחוגי הבירה האמריקאית, בין לוביסטים ותאגידים שתורמים מיליונים לקמפיין שלו.

בין לבין משולבות תמונות בהן נראה מקיין לצד מפורסמים כגון ג'יי לנו וסטיב קארל מ"המשרד". אך יותר מכל משולבים צילומים בהם מתחבק מקיין עם אחד האנשים הכי פחות פופולריים בארה"ב - הנשיא הבלתי פופולרי בעליל ג'ורג' בוש, ממנו מנסה מקיין להתנער, כדי לשמור על הפופולריות שלו בקרב מצביעים שאינם מזוהים כרפובליקנים או דמוקרטים.

בתוך כך, פירסם היום אתרו הרשמי של אובמה כי יעדכן את הנרשמים בו בנוגע לבחירתו במועמד שירוץ עמו לתפקיד סגן נשיא ארה"ב. ההודעה הרשמית מבטיחה לכל מי שישאיר את כתובת האימייל שלו כי יהיה "הראשון לדעת מהי בחירתו של ברק". הצעד מהווה שדרוג נוסף לשימושו של אובמה ברשת האינטרנט כחלק מקמפיין הבחירות שלו, אסטרטגיה שסייעה לו לגייס עשרות מיליונים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully