וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים התעמתו עם מתנחלים ליד חברון

יהושע בריינר

11.8.2008 / 17:04

מוקדם יותר פינה צה"ל מהמקום, המוכרז כשטח צבאי סגור, מתנחלים ופעילי שמאל שהגיעו למקום, הקימו מאהל והתעמתו ביניהם

המאבק על הגבעות באיו"ש: כארבעים מתנחלים הגיעו לפני זמן קצר למאחז הבלתי חוקי בני צוריה הסמוכה לכפר סמוע שבאיזור חברון והקימו מחדש מבנה בלתי חוקי, שהיה במקום ופונה על ידי כוחות הביטחון.

מוקדם יותר הגיעו למקום פעילי שמאל והקימו סוכה משלהם על השטח, מבנה שפונה גם הוא על ידי צה"ל, לאחר שאלוף פיקוד המרכז גד שמני הכריז על המקום כשטח צבאי סגור. כעת הגיעו לאיזור כוחות גדולים של משטרה בצבא בניסיון לפנות בפעם הרביעית.

המאבק על המאחז, השוהה בסמוך לשטחים חקלאיים של פלסטינים מהכפר סמוע, החל ביום שבת האחרון, אז הגיעו פעילי שמאל למאחז בו שהו מספר מתנחלים ובמקום החלו התגוששויות ועימותים בין שני הצדדים. כוחות צבא הגיעו למקום, פינו את כל היהודים מהמקום, פינו ממנו סוכה של המתנחלים והכריזו על המקום כעל שטח צבאי סגור.

הבוקר הגיעו למקום מספר מתנחלים, שהקימו במקום סוכה. במערכת הביטחון אומרים כי התקבלו דיווחים מאנשי או"ם, לפיהם המתנחלים במקום משליכים אבנים אל עבר הפלסטינים ומונעים מהם להגיע ולעבד את אדמותיהם. אז כאמור פונו המתנחלים, ולמקום הגיעו פעילי שמאל. "לא ניתן יד לכך שצה"ל יקבל הוראות ופקודות על ידי שמאלנים", אומרים פעילי ימין בתגובה לפינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully