וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם, טל ושנלר יודיעו על תמיכה במופז

פנחס וולף

11.8.2008 / 15:55

המועמד לראשות קדימה ממשיך להתחזק: אחרי בוים ותירוש, גם שרת התיירות ושני הח"כים יודיעו עד מחר על תמיכתם במופז

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

חיזוק נוסף לשאול מופז: גורמים בכירים בקדימה מסרו היום (שני) לוואלה! חדשות, כי עד מחר צפויים להודיע גם חברי הכנסת עתניאל שנלר, דוד טל ושרת התיירות רוחמה אברהם בלילא על תמיכתם במועמדותו לראשות המפלגה. זאת בנוסף לשלושת חברי הסיעה שכבר הודיעו על תמיכה במופז: שר הבינוי והשיכון זאב בוים וחברי הכנסת זאב אלקין ורונית תירוש.

ח"כ דוד טל סירב להתייחס לדברים. ח"כ עתניאל שנלר אמר לוואלה! חדשות כי "אני נפגש עם המועמדים לראשות קדימה ועם אנשים נוספים ועד סוף השבוע אודיע על החלטתי במי לתמוך".

התמיכה בשרת החוץ ציפי לבני עדיין רחבה יותר, עם שישה חברי סיעה שהודיעו על תמיכה בה. עם זאת, אם אכן יכריזו אברהם, טל ושנלר על תמיכתם במופז הוא ישתווה ללבני במספר חברי הסיעה התומכים בו. מופז נהנה גם מתמיכת השטח של קדימה.

השר בוים אמר היום במסיבת העיתונאים בה הודיע על תמיכתו במופז, כי "ההתלבטות היתה קשה. כל אחד מהם מוכשר וראוי. פסלתי על הסף ישיבה על הגדר, אני סבור שבצדק". הוא הביע את דעתו כי "יש להימנע מבחירות", והדגיש כי "למופז יש את הסיכוי לייצב ולחזק את הממשלה". בוים גם חלק מחמאות לראש הממשלה אהוד אולמרט ואמר כי, "בחלוף הזמן אולמרט עוד ייקרא לדגל. גם יריבים מושבעים מודים שהוא בין ראשי הממשלה הטובים שהיו לנו".

ח"כ תירוש אמרה כי "אדם שהוא ביטחוניסט מובהק יכול לתת לי לישון יותר בשקט". לדבריה, "הגעתי לפוליטיקה כדי לקדם סדר יום חינוכי חברתי. לפיכך, השיקולים שהנחו אותי בבחירת המועמד היו, מלבד תובנות ביטחוניות, גם ובעיקר תובנות חברתיות. כל ארבעת המועמדים הם ראויים, אך לשאול מופז שילוב של שתי התובנות". היא ציינה כי "בתור שר ביטחון מופז התבלט גם ברגישות חברתית גבוהה, ולזכותו נזקפות יוזמות חינוכיות מוצלחות ביותר כמו פרויקט 'עתידים' והשלמת תעודת בגרות לחיילים".

ממטה מופז נמסר בתגובה: "אנו שמחים על תמיכתם של בוים ותירוש במופז לראשות קדימה והממשלה. זוהי עדות נוספת לתמיכה לה זוכה מופז בקרב ציבור חברי קדימה, שרים וחברי כנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully