וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנזו שני תיקי חקירה נגד אביגדור ליברמן

עדי שמחוביץ

11.8.2008 / 13:49

התיקים שבהם נחשד יו"ר ישראל ביתנו בקבלת שוחד מדוד אפל ובאי סדרים במפלגה נסגרו מחוסר ראיות. שאר החקירות יתנהלו כרגיל

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הודיע היום (שני) לעורכי דינו של יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן, כי תיקי החקירה נגדו בחשד לקבלת שוחד מאיש העסקים דודי אפל ובחשד לאי סדרים במפלגה, ייסגרו מחוסר ראיות. שאר החקירות נגדו יימשכו כרגיל.

ההחלטה התקבלה לפני מספר ימים, בהתייעצות שקיים מזוז עם פרקליט המדינה משה לדור, וגורמים נוספים בפרקליטות ובמשטרה המטפלים בתיקים. התיק הראשון ייגנז בשל היעדר ראיות הנוגעות לחשדות לעבירות על חוק מימון מפלגות, עבירות של מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד במפלגת "ישראל ביתנו".

כמו כן, נגנז מחוסר ראיות התיק הנוגע לחשדות לקבלת שוחד מאיש העסקים דוד אפל. שאר החקירות כנגד ליברמן ימשיכו להתנהל כמתוכנן. ממשרד היועץ כתבו לעורכי דינו של ליברמן כי "נעשה מאמץ על-ידי הגורמים העוסקים בעניין לזרז את הטיפול בתיק, ככל שהדבר בידינו".

לפני כשבועיים עתר ליברמן לבג"ץ במחאה על התמשכות החקירה נגדו ובדרישה כי מזוז יגיע להחלטה אם להגיש נגדו כתב אישום או לסגור את התיק. ממשרד היועץ משפטי נמסר כי החלטה על קיום התייעצות בנוגע לחקירתו של ליברמן התקבלה טרם הגשת העתירה.

חבר סיעתו של ליברמן, ח"כ יצחק אהרונוביץ', לשעבר סגן מפכ"ל המשטרה, בירך על החלטת מזוז. לדבריו, "ההחלטה שמה קץ לעינוי דין מיותר שנמשך עשר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully