וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לבעל שתקף את מאהבתו בת ה-14

עדי שמחוביץ

11.8.2008 / 13:01

הבעל הורשע שהביא את מאהבתו לשדה נטוש, שם המתינו לה אשתו וקרובת משפחתה. הם הכו ונטשו אותה בעוד הבעל צוחק

שנתיים וחצי מאסר בפועל נגזרו היום (שני) על חן קדושים, תושב המרכז כבן 20, שהורשע יחד עם אישתו בתקיפת נערה צעירה מ-14, עימה ניהל רומן. כשהיא פצועה ומדממת, נטשו אותה הנאשמים בחולות סמוך לקיבוץ גליל-ים ונמלטו מהמקום.

קדושים, נשוי ואב לתינוק, הכיר את הילדה, חברתה של אחותו, לפני כשנה. בין השניים התפתח רומן שכלל יחסי מין. לאחר מספר פעמים בהן נפגש עם הילדה, נודע לאישתו שבעלה בוגד בה. מגזר הדין עולה כי לאחר שנודע לאישה דבר הבגידה, היא החליטה לנקום בילדה. לצורך הוצאת תוכניתה אל הפועל, קשרה האישה קשר לפגוע בילדה עם בעלה ועם קרובת משפחה בת 16.

בדצמבר 2007 אסף קדושים את הילדה מביתה ונסע איתה לחולות סמוך לקיבוץ גליל-ים, שם חיכו להם אישתו וקרובת המשפחה. האישה והחברה משכו את הילדה בשערה מהרכב, גררו אותה אל הקרקע ותקפו אותה בבעיטות ואגרופים, חרף תחינותיה. מגזר הדין עולה כי קדושים עצמו רק התבונן מהצד במתרחש וצחק. לאחר התקיפה עזבו השלושה את המקום והותירו את הילדה כשהיא שוכבת חבולה על הקרקע ואף דאגו לפני כן לשבור את מכשיר הטלפון הנייד שלה.

"הפגיעה הפיזית נראית בעיני חמורה מאד", כתב בגזר הדין שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב ד"ר עודד מודריק. הוא הוסיף כי "הנאשם שיתף פעולה והתבונן במחזה כשהוא צוחק ומותיר מאחוריו את זו שהוא טוען עד היום שהוא אוהב אותה, חבולה מוכה ומושפלת בשעת לילה מחוץ לעיר". בנוסף, נגזרו על קדושים 18 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי לנערה בסך 5,000 שקלים. עונשיהן של האישה וקרובת המשפחה טרם נגזרו. מדברי השופט עולה כי עמדת התביעה תהיה מאסר לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully