וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שכר פלסטיני לתקוף פילגשתו ההרה

קובי מנדל

10.8.2008 / 16:46

פרטים חדשים נחפשו בפרשת ניסיון הפגיעה המאהבת מהצפון: לפי כתב האישום, יוסף גבצו דרש מפלסטיני לחטוף אותה לשטחים

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד יוסף גבצו, בן 42 מבנימניה, ונגד דוד פרידמן, בן 55 מזכרון יעקב. השניים מואשמים כי פנו לפלסטיני המתגורר בישראל כדי שזה ינסה לפגוע בעוברה של המאהבת של גבצו, לאחר שסירבה לבצע הפלה. התובעת, עו"ד רנדה בדארנה מפרקליטות מחוז חיפה, גוללה בכתב האישום את הפרשה, שתחילת לפני שנתיים, אז הכירו גבצו והמאהבת.

בחודש יוני האחרון אמרה המאהבת לגבצו כי הרתה ממנו, והוא בתגובה דרש ממנה לבצע הפלה. לאחר שסירבה לדרישתו, הוא איים כי ישלח אליה "גורמים מהעולם התחתון". בהמשך, הוא נפגש עם חברו, דוד פרידמן, גולל בפניו את הסיפור וביקש את עזרתו. פרידמן נפגש לאחר מכן עם פלסטיני תושב ישראל, הכיר לו את גבצו וביקש ממנו את עזרתו. במהלך השיחה ביניהם, אמר גבצו לפלסטיני: "תחטוף אותה לשטחים, העיקר שאפטר מההריון".

לאחר הפגישה, פנה הפלסטיני למשטרה וחשף בפניה את פרטי הפגישה. בעצת המשטרה, הוא המשיך להיפגש עם גבצו, שבאחת הפגישות אמר לו: "תיפטר מההריון, בין אם בשימוש בכוח כלפי המאהבת ובין אם באיומים כדי להניא אותה מכוונתה להמשיך בהריון". עוד צוין בכתב האישום כי גבצו הראה לפלסטיני את מקום מגוריה של המאהבת וביקש כי יתקוף אותה בחופשה, במהלכה הוא שהה באילת. הוא אף הציע לפלסטיני 1,000 דולר בתמורה לכך. פרידמן וגבצו מואשמים בנסיון לשידול בסחיטה, בניסיון לשידול לחטיפה ובניסיון שידול להפסקת ההריון. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully