וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה להפריד בין נצים וירה באחד מהם

נתיב נחמני

10.8.2008 / 15:23

מאבטח נקרא להפריד בין צעירים שהתקוטטו בסחנה, ירה באחד מהם ופצע אותו באורח קל-בינוני. בחקירתו טען: "הצעיר איים עלי בסכין"

צעיר תושב נצרת, נורה היום (ראשון) ונפצע באורח קל עד בינוני על ידי מאבטח שהפריד בין נצים בבריכת גן השלושה - "הסחנה" - סמוך לבית שאן. המאבטח ושני צעירים נוספים נעצרו על ידי המשטרה. לטענת המאבטח, הצעיר איים עליו בסכין.

הקטטה אירעה היום בצהרים בין שתי קבוצות צעירים, כולם תושבי נצרת. עדים לאירוע הזעיקו למקום מאבטחים שניסו להפריד בין המתקוטטים. מחקירה ראשונית שביצעה המשטרה בזירה עולה, כי אחד המאבטחים חש מאויים על ידי צעיר שאחז סכין בידו. המאבטח ירה יריית אזהרה באוויר ולאחר מכן ירה לעבר רגלו של אוחז הסכין, ופצע אותו.

צוות "מגן דוד אדום" שהוזעק למקום פינה את הפצוע לבית החולים "העמק" שבעפולה. צוותי סיור מתחנת בית שאן שהוזעקו גם הם, עצרו את המאבטח ושניים מהמעורבים בקטטה. "אנחנו רק בשלבים הראשונים של החקירה ויש לנו עוד עדויות רבות לגבות", אמר לוואלה! חדשות סנ"צ אבי דניאלי, מפקד תחנת בית שאן. בתום החקירה יוחלט האם קיים חשד לשימוש מוגזם בכח מצד המאבטח או שירה מתוך הגנה עצמית מוצדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully