וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הגדרות מדויקות

יאיר טריבלסקי

10.8.2008 / 12:46

הרבה אירועים מתרחשים במפת הכוכבים בשמים וכל אחד מהם יצריך מאיתנו פתרון גמיש. טריבלסקי עם התחזית לשבוע הקרוב

זהו שבוע (שבין 10 ל-16 באוגוסט) רב אירועים מבחינה קוסמית, כשכל אירוע מציב אותנו בפני דילמה אחרת, מבחן אחר ודיאלוג אחר עם העולם שדורש פתרונות. כל אחד מהפתרונות האלה שונה באופיו ולכן גמישות היא מלת המפתח השבוע.

ממש כמו במשחק מחשב רב מסכים ופעלולים, שעיקרו – צורך בהגדרות מצב מדויקות: ונוס בצמידות לסטורן מכריחה אותנו להגדיר גבולות לרגש, מרס בזוית לפלוטו מכריח אותנו לקבוע גבולות לכעס ולאסרטיביות, השמש בעימות עם נפטון מכריחה אותנו להגדיר כיוון פעולה ומעברו של מרקורי למזל בתולה מכריח אותנו להגדיר מטרות יומיומיות והתמודדות עם הפרטים הקטנים של היומיום. הראשון שיגדיר היטב את מיקומו, זהותו, מטרותיו וכיווני הפעולה שלו באופן מדויק, יוכל ללחוץ ראשון על הפעמון ולצעוק בקול רם לקול אנחותיהם של המאוכזבים סביבו: בינגו!

הזוית הקשה של השבוע

למעשה, יש שלוש זויות שעונות לכותרת הזאת, אבל נראה שבאליפות זוכה דווקא זוית הפעולה שבין כוכב פלוטו הכוחני לכוכב מרס האסרטיבי. אין ספק שזו זוית פעולה מאיימת למדי, משום שמודעות רבה אין כאן, אלא צורך להפעיל פתיל קצר ועוצמתי במיוחד מול כל גירוי, תוך איבוד פרופורציות.

כעסים ותסכולים עלולים להתפרץ עכשיו בלי שליטה ולהרוס כל חלקה טובה ביחסים עם אחרים, כמו גם בדיאלוג עם העולם. מומלץ לגלות איפוק מירבי ולא ללחוץ על ההדק, אלא לגלות אורך רוח, הן בויכוחים והן בכבישים, למרות הקושי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, בתולה דגים וקשת.

הזוית המתסכלת של השבוע

זוית הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הצמידות הזו עלולה להפגיש באופן לא נעים במיוחד את עולם הרגשות העדין שלנו עם העולם האכזר וחוקיו. "לא יעבור!", אומר העולם עכשיו מול הרעיונות היפים שלנו, או מול הלב הפתוח לרווחה, ומכריח אותנו להגדיר מטרות באופן מעשי ולא לשקוע ביוזמות שאין להן כיוון או מטרה.

זהו זמן למסד יחסים, לא לבנות חדשים, כמו גם לרכז את תשומת הלב הרגשית שלנו במה שיש ולא במה שאין. זמן מצוין למטלות הקשורות לכסף ורכוש ולצעדים מעשיים בנושא, בעיקר בכל מה שקשור לכספים ויחסים קרובים, ובמקביל - לתחושת בדידות מסוייימת מבחינה אישית ואפילו חברתית. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, גדי, בתולה ודגים.

הזוית הרגשנית של השבוע

זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. זו אחת הזויות הפחות קלות, מכיוון שקשה לשים עליה את האצבע: מצבי רוח משתנים במהירות, חוסר יציבות, ערפול מטרות וחוסר פוקוס אמיתי. זהו מיקום לא קל, שעיקרו – שיקול דעת מוטעה ומעורבות רגשית גבוהה מדי. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות של השבוע לתחילת השבוע הבא ואם זה בלתי אפשרי – להתייעץ עם חברים טובים לפני כל החלטה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דגים ובתולה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התקשורת שלנו

התקשורת משתנה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל בתולה ונראה שהעניינים הופכים להיות פרקטיים ומדויקיים יותר. זהו מיקום מעניין ובעיקר עובדתי, משום שהוא מאפשר לכולנו לדבר ממקום של פרטים ולא ממקום של כוונות או כיווני מחשבה ואפילו להתמקד בעשיית הפרטים האלה באופן מדויק ויעיל יותר. הבריאות שלנו הופכת למשמעותית יותר עכשיו: זה בדיוק הזמן להשקיע בה קצת יותר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה ותאומים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע לא קל עובר על כוחותינו וכדאי לפעול בזהירות רבה ולא לקפוץ למסקנות מהירות מדי בטרם עת, ובעיקר – לא לריב.

שור – החיים מכבידים מעט וזה הזמן להוריד לרגע את החיוך ולהתמקד בכאן ובעכשיו ובעיקר במעשים – ולא ברגשות.

תאומים – הגיע הזמן להיות פרקטיים, בעיקר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה ולהשקיע בהם קצת יותר מחשבה.

אריה – שבוע רגשני עד דרמטי למדי ובו שינויים קיצוניים במצב הרוח, שמצריכים היערכות פרקטית מחודשת ודחיית החלטות.

בתולה – התקשורת שלכם משתפרת מאוד השבוע ואיתה גם הצורך שלכם לדבר ולשתף במה שעובר עליכם ולתרגם למלים.

מאזניים – זהו שבוע כבד ראש ויעיל במיוחד, אם תשימו את הלב בצד לרגע ותתמקדו בהיגיון כפתרון לבעיות, אפילו רגשיות.

עקרב – שבוע עם פתיל קצר לפנינו ובו כדאי להתמקד בכל מה שקשור לאורך רוח, סבלנות ובעיקר איפוק והימנעות מדרמות.

קשת – האמביציה מתחזקת ואיתה הצורך להראות לעולם מה אתם שווים באמת. זמן מצוין לנסיעה או להחלטות ארוכות טווח.

גדי – מערכות היחסים שלכם מצריכות עכשיו הרבה יותר מחשבה: שימו את הדגש על מיסוד יחסים או שותפויות וגלו רצינות ואחריות.

דלי – זמן להגדיר מחדש את הצרכים המקצועיים שלכם, לפעול באופן נחוש בכל מה שקשור לקידום ולהשקיע בחברויות למיניהן.

דגים – דיאלוג ומערכות יחסים: הצורך בהשקעה בשני אלה הולך ומתחזק. אולי זה הזמן להתבוננות עומק ביחסים שבניתם, או לבניית יחסים חדשים ומספקים יותר.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ביום חמישי בשעה 10 בבוקר, ב- 19.10.1961. התאלמנתי לפני עשר שנים והתחלתי פרק ב'. הכל היה נראה טוב, גם בבית וגם בעבודה, אבל ביום אחד הכל התמוטט! הודיעו לי על פיטורים ובן הזוג שדאג ואהב התחיל להיעלם...אבקש לדעת מה יהיה בהמשך. להרפות או לחכות? מבולבלת ומיואשת.

תשובה: כוכב נפטון המטשטש והמערפל נמצא כעת קרוב מאוד לירח שלך ומביא איתו תקופה של חוסר ודאות בכל התחומים. נפטון גורם בעיקר לתחושה של מסמוס וערפול מטרות, גבולות מטשטשים, דברים שנראים בטוחים הופכים להיות חסרי יציבות ובעצם המציאות כולה נבדקת עכשיו לעומק.

בגדול, למרות הקושי, נושאים הקשורים לעבודה וליחסים שאינם טובים במיוחד עוברים כעת תקופה של שדרוג או היעלמות כדי לעשות בדק בית אמיתי ואולי גם להמשיך הלאה. יתכן שבעיות שהתעלמת מהן או חוסר שביעות רצון שהתכחשת לו, דורשים כעת מחוייבות מחודשת הן ביחסים טובים יותר או בעבודה מספקת יותר. התייחסתי לזה כאל פרק זמן שבו הכל נבדק לעומק כדי לשפר או להמשיך ולא כאל קרקע שנשמטת מתחת לרגליים: בדק בית אמיתי שכזה יביא איתו בעתיד ואפילו בשנה הקרובה תובנות והתחלות חדשות.

שאלה: נולדתי בתאריך 13.05.1976 בשעה 7:15. הייתי מעוניינת לדעת מה יקרה עם תחום הזוגיות בחיי. לא חוויתי קשר רציני מעולם.

תשובה: ובכן, האופק במזל סרטן, הירח במזל עקרב וונוס בזוית של מתח לנפטון, מראים על אשליות ופנטזיות הקשורות לזוגיות וליחסים בכלל. נראה שההתייחסות שלך לקשרים קרובים ניזונה מהדמיון העשיר שלך ופחד מסויים לבדוק אותו הלכה למעשה במציאות. אולי משום כך את מצליחה לעבור בין הטיפות בכל מה שקשור ליחסים ולא להיות מעורבת יותר בצד המעשי שלהם.
יתכן והגיע הזמן לוותר על האשליות והפנטזיות הקשורות לעולם הרגש ובעיקר לבני זוג ולנסות ולראות את המציאות כפי שהיא, למרות הקושי שהיא כביכול מציבה, באפשרות שתנפץ את האשליות שיש לך לגביה ובהסתגרות שלך מול האפשרות הזו. ניסוי וטעייה – אין דרך אחרת, אם את רוצה באמת לחוות זוגיות אמיתית ולאורך זמן.

שאלה: שלום, נולדתי ב-28.3.1980 בשעה 21:30, בחיפה. אני גרושה כמעט שלוש שנים ויש לי ילדה מקסימה בת חמש. חיי מאוד לא מסודרים: אני עובדת בשלוש משרות במקביל (ספרנית, מגיהה ומתרגמת) ומאוד רוצה להסתדר כבר בשגרת עבודה שיותר מתאימה לחיי ולא מעמיסה עליי. איך עושים את זה?

תשובה: ובכן כדי לעשות זאת, כדאי קודם כל לוותר על משהו ולהרוויח משהו אחר. הימצאותו של כוכב אורנוס על האופק שלך במזל עקרב, מביאה איתה צורך באינטנסיביות רגשית גבוהה ובגירויים חזקים, מיקום שמזמין התלהבות והתרגשות שנוצרים כתוצאה מאתגרים של כאן ועכשיו והמלה שעמום היא ממש מלה גסה במיקום כזה. מצד שני, משהו בך מנסה לפלרטט עם המלים בטחון ושגרה, תוך שהוא מתעלם לגמרי ממבנה האישיות שלך, שממש סובל כשהן בסביבה.

לכן כדאי להבין קודם כל שהמציאות שיצרת היא בדיוק זו שאת זקוקה לה כדי שלא להשתעמם ולהרגיש "חיה", מקום צעיר ויצירתי, בעוד שהשאיפה שלך אינה מתאימה למבנה הזה ותביא איתה רק תסכול. עבודת עומק ובירור הצרכים האמיתיים שלך בזמן הזה, תביא איתה גם הכרה בצרכים הרגשיים שקיימים מתחת לפני השטח, ופשרות כאלה ואחרות שנוצרות כתוצאה ממנה ומביאות לתחושה של תסכול. היי נאמנה לעצמך, ורק אז - הגדירי מטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully