וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הציע ממתקים ותקף מינית ילדות

נתיב נחמני

10.8.2008 / 11:57

תושב לוד בן 69, הואשם בביצוע מעשים מגונים בחמש ילדות בנות 11-9. "הוא נתן להן לשחק עם כלבו וכיבד אותן בשוקולד"

יבגני גלינסקי, תושב לוד בן 69, הואשם היום (ראשון) בביצוע מעשים מגונים בחמש ילדות בנות 11-9. בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברמלה נטען, כי גלינסקי נהג לפתות את הילדות לביתו באמצעות ממתקים וכסף.

השיטה בה פעל גלינסקי, על פי כתב האישום, היתה פשוטה ועקבית. לאחר שפיתה את הילדות לבוא לביתו שברחוב עלי כותרת בלוד, הוא נתן להן לשחק עם כלבו וכיבד אותן בשוקולד. לאחר מכן ניגש לילדות בתואנה ש"התלכלכו משערות הכלב". אז, היה "מסיר את השערות" מבגדיהן, תוך שהוא נוגע באיבריהן המוצנעים.

בנוסף לכתב האישום, שהגישה עו"ד איריס פיקר מפרקליטות מחוז המרכז, לבית המשפט גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו. על פי הבקשה, בידי הפרקליטות עדויות של חמש הילדות, כולן זהות ומתארות את שיטת הפעולה בה נקט גלינסקי. בנוסף, הודה הנאשם במעשים בחקירותיו במשטרה.

לפני חמישה ימים נעצר תושב בקעת אונו, בן 70, בחשד שנהג לבצע מעשים מגונים בילדה בת 10 כשהגיעה עם הוריה לבית הכנסת. יומיים לפני כן, נעצר תושב אשדוד בן 48, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר ילדים חרדים בבית הכנסת "קרית אברמסקי" שברובע ג' בעיר. על פי החשד, הפדופיל נהג לבצע בילדים את המעשים במשך חודשים, תוך כדי תפילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully