וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנסו את זה בבית

10.8.2008 / 13:15

בתור מערכת שוחרת שלום, אנחנו נגד כל סוג של אלימות בחיים. במשחק הטלוויזיה soul calibur לעומת זאת, אין לנו רחמים ואין לנו אלוהים. מה איתכם?

מלחמת חורמה מתנהלת בשנים האחרונות בין שתי סדרות של משחקי מכות. הראשונה, טקן, היא כנראה הפופולרית יותר בארץ, אך המעריצים המושבעים של יריבתה Soul Calibur לא סובלים את הקטע של טקן, ומברכים דווקא את סגנון המשחק השונה והדמויות הלא-מאוסות.

Soul Calibur IV, הפרק החדש בסדרה, יצא לפני מספר ימים וכבר הצליח להימכר ביותר משני מיליון יחידות. המשחק הזה זוכה לתשומת לב רבה לא רק בגלל המכות (שכמו תמיד, הן כיף לא נורמלי), אלא גם בגלל היכולת ליצור ולעצב דמויות משלכם וכיוון שיש בו הופעות אורח של דמויות מ'מלחמת הכוכבים' - דארת' ויידר בגרסת הפלייסטיישן 3 ויודה בגרסה של האקס-בוקס 360.

לסיכום, החבר'ה של סול קאליבור שוב הרימו את מצב הרוח עם עוד משחק מצוין של אקשן ופעלולים. רק תעשו לנו טובה: תנסו את זה רק בבית, אחרת יגידו עד כמה משחקי טלוויזיה פוגעים בכם וכל מיני שטויות כאלו. תרביצו, אבל רק לשלטים. בסדר?

מעריצים של טקן או עבדים של הקאליבור? מכות בקונסולה עושים לכם את זה? תנו בעיטה מסובבת ובואו להצביע: סול קאליבור - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully