וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הבעיה שלך? איפה ממחזרים

10.8.2008 / 7:58

קיבלנו מיילים מאנשים בכל הארץ, בנושא אחד עיקרי - הם ממש רוצים למחזר אבל אין להם איפה. אז הרמנו בשבילם טלפון לעירייה

חיפה

אורה:" אני מוכנה למחזר אך עיריית חיפה אינה עושה מספיק כדי ליצור בסביבתי הקרובה מתקנים למחזור. אשמח אם תוכלו לפנות אליהם ולדאוג לנושא בכל רחבי אחוזה והכרמל".

מעיריית חיפה נמסר שכיום מוצבים בעיר כ-250 פחים למיחזור (כמות כפולה מהשנה שעברה), והתכנון הוא להגיע לכמות של 1000 מיכלים עד סוף שנת 2009. בנוסף, העירייה משקיעה גם במיחזור נייר, מיחזור קרטון (גם לבעלי עסקים) ועוד.

* הערת המערכת – על פי וואלפדיה, שטח השיפוט של חיפה הוא 60,000 דונם. חישוב פשוט שב-2009 יהיה מיכל לכל 60 דונם. אבל, לפחות יש נכונות ותוכניות רציניות שנשמעות מבטיחות. נעקוב אחריכם.

כפר מל"ל

כפיר - "מדוע בכפר מל"ל אין מתקני מיחזור בכלל?"

מהמועצה האיזורית דרום השרון נמסר " נושא מחזור נייר ופלסטיק מצוי באחריות הוועדים המקומיים ומתבצע על בסיס יישובי. המועצה האזורית דרום השרון גיבשה באחרונה תכנית לסייע לוועדים בהצבת מתקני מיחזור ותעביר בימים הקרובים בקשת תקצוב למשרד להגנת הסביבה.

* הערת המערכת: מתי זה בדיוק "בימים הקרובים"?

הרצליה

אסף - "מכולות לאיסוף ומיחזור קרטון של חברת אמניר שהיו בהרצליה נעלמו כולן. לאן?"

חברת אמניר מסרה שלא רק שלא נעלמו מיכלים למיחזור קרטון ונייר, אלא נוספו ויותר מכך, יתווספו עוד במהלך השנה הקרובה. חשוב לציין את ההבדל בין פחים למיחזור נייר שהם מציבים לדרישת העירייה, לבין מיכלים למיחזור קרטון שמוצבים לפי בקשת בתי עסק.

הערת מערכת: חברת אמניר רוצה מין הסתם להציב כמה שיותר פחים, אך עם זאת - תעלומה. מי יודע מה קרה בהרצליה?

קריית גת

בתאל: "אני מאוד רוצה למחזר בקבוקי פלסטיק ובקרית גת לא קיימים מתקני מיחזור לבקבוקים. שאלתי כמה פעמים גורמים בעירייה והם אומרים שאין מספיק התעניינות בנושא. למי אפשר לפנות כדי לעודד את הנושא?"

פנינו לעריית קריית גת במייל ובטלפון, ולא ממש השגנו מענה. אולי אם נינט תתקשר זה יעזור? וברצינות - לפחות בעלי עסקים באיזורי תעשייה יכולים לפנות ישירות לאמניר על מנת להציב מיכלים לאיסוף קרטון למיחזור. במקביל, להפציץ את הערייה במיילים ועצומות אולי יעשה את העבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully