וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 70 רוצץ את ראשה של אישתו עם סלע

נתיב נחמני

10.8.2008 / 8:02

מחקירה ראשונית עולה כי תושב קרית שמונה רצח את אישתו לאחר שהיכה אותה ורוצץ את גולגלתה במהלך ויכוח. הוא נעצר ונחקר במשטרה

תושב קריית שמונה, כבן 70, חשוד כי רצח הבוקר (ראשון) את אישתו. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום עצרו את הבעל לחקירה. צוות מד"א ירדן שהגיע למקום קבע את מותה מיד. מחקירה ראשונית שערכה המשטרה בזירת האירוע עולה כי בין בני הזוג התפתח ויכוח בחצר ביתם. על פי החשד, במהלך הויכוח הכה החשוד את אישתו, ורוצץ את גולגלתה באמצעות סלע.

סמוך לשעה 7:30 התקבל במוקד מד"א דיווח על האירוע מהמשטרה ובמקביל קריאות משכני בני הזוג. מאיר בן יאיר, פרמדיק אחראי שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות, כי עם כניסת הצוות לזירת האירוע נקבע מותה של האשה. "איך שנכנסנו לחצר הבנו שלא נוכל לעשות בשבילה דבר".

"הגולגולת שלה הייתה שבורה לחלוטין, היה דם בכל מקום ולידה הייתה אבן מלאה בדם", סיפר בן יאיר. "כשירדנו מהאמבולנס ראינו את בעלה יושב מחוץ לחצר, בגדיו היו מגואלים בדם והוא לא דיבר עם אף אחד, הוא היה במצב של הלם מוחלט".

שני מקרים חמורים נוספים של אלימות בין בני זוג אירעו בסוף השבוע האחרון. תושב אשקלון בן 68 נעצר בחשד שאיים ברצח על אישתו. מעצרו התאפשר בעקבות דיווח שהתקבל בתחנת המשטרה שבעיר מעובדת סוציאלית. על פי החשד, הבעל תקף את אישתו ואיים לרצוח אותה ולאחר מכן להתאבד. לטענתו, בשל העובדה שהיא "מכניסה אותו לחובות כספיים".

תושבת אשדוד בת 29 התלוננה כי בן זוגה לשעבר ואבי בנה הגיע לביתה במהלך סוף השבוע. לטענתה, הוא הכה אותה באגרופים, חנק אותה ואיים על חייה. זהותו ידועה, אך הוא טרם נעצר.

במקרה נוסף שאירע לפני כשבועיים, חשוד אילן גדי, תושב טירת הכרמל, שרצח את אשתו לעיני שלושת ילדיו בדירתם ברחוב שרת ביישוב. האשה נפצעה תחילה מהדקירות באורח אנוש. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לבית על ידי השכנים ביצע באשה פעולות החייאה במשך זמן ארוך, והעבירו אותה לבית החולים "רמב"ם" בחיפה - שם מתה מפצעיה כעבור זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully