וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: אזרח סיני הרג תייר אמריקאי והתאבד

9.8.2008 / 11:53

טאנג יונגמינג, אזרח סיני, תקף שני בני זוג אמריקאים, הרג אחד מהם, שהיה קרוב משפחה של מאמן ארה"ב בכדורעף, נמלט לעבר מבנה תיירותי בעיר ומשם קפץ אל מותו

את האווירה החגיגית של אירוע פתיחת האולימפיאדה, קטע היום אירוע טרגי ובמהלכו תקף אזרח סיני שני תיירים בני זוג אמריקאים בבייג'ינג ואת מדריך התיירות הסיני שליווה אותם. האזרח הסיני הרג את אחד האמריקאים ולאחר מכן התאבד. לא ברור עדיין מה המניע למעשה.

מקורות רשמיים בסין דיווחו כי טאנג יונגמינג, בן 47 תושב העיר תקף את שני בני הזוג ואת המדריך הסיני, הרג אחד מהם ואחר נמלט לעבר מבנה תיירותי פופולרי בעיר הקרוי "מגדל דראם". הוא טיפס לקומה השנייה, קפץ מהבניין וכתוצאה מכך נהרג. כעבור כשעה, נודע כי ההרוג הוא קרוב משפחה של מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורעף.

בסין הגבירו מאוד את האבטחה בבייגי'נג לקראת פתיחת האולימפיאדה. אתמול, אחרי שנים של הכנות, בנייה מאסיבית, השקעה של מיליארדי דולרים, הקמת תשתית ואין ספור הפגנות מחאה נגד המשטר בסין, נפתחה אולימפיאדת בייג'ינג בטקס הפתיחה הראוותני והיקר בהיסטוריה של המשחקים. היא תימשך שישה עשר יום ובמהלכה יתקיימו מאות תחרויות בענפי ספורט שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully