וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורי העל של אובמה ומקיין

9.8.2008 / 1:57

שני המועמדים חשפו את גיבורי העל הנערצים עליהם והסרטים האהובים. מקיין: "אהבתי את אינדיאנה ג'ונס, הזקן מנצח בסוף"

המועמדים לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה וג'ון מקיין חשפו את גיבורי העל האהובים עליהם – שניהם בחרו בבאטמן, אך אובמה התעקש להוסיף גם את ספיידרמן. אובמה אמר שבחר בשני הגיבורים כי "יש בהם איזושהי סערה פנימית". מקיין הסביר שבאטמן הוא "גיבור שקט שרודף צדק לנוכח סיכויים קלושים ביותר".

בראיון שפורסם באתר האינטרנט של כתב העת "Entertainment Weekly" ציינו מקיין בן ה-71 ואובמה בן ה-47 העדפות נוספות בתחום התרבות הפופולרית. מקיין חשף את חולשתו ללהקה השבדית ABBA, לזמר המנוח רוי אורביסון ולכוכבת שנות השבעים לינדה רונסטדט. "אבל אני אוהב גם את אשר", אמר מקיין וסיפר שהופיע בתוכנית הבידור "Saturday Night Live" עם זמר הרית'ם-אנד-בלוז הצעיר.

בתחום הטלוויזיה ציין אובמה את הסדרות הנוסטלגיות "מ*א*ש" ו"המופע של דיק ואן דייק", בעוד שמקיין העדיף את "סיינפלד" החדשה יותר ואת "דקסטר". גם בתחום הקולנוע הוכיח מקיין כי הוא מעודכן יותר מיריבו הצעיר. הוא אמר כי הסרט האחרון שבו צפה בקולנוע היה "אינדיאנה ג'ונס וגולגולת הבדולח" שעלה לאקרנים השנה, בעוד שאובמה הודה שהיה זה "שרק השלישי" מהשנה שעברה. "נהניתי מהסרט מאוד, הזקן מנצח בסוף", הסביר מקיין.

הסרט הראשון שאובמה זוכר שצפה בו היה "לחופש נולדה" מ-1966, העוסק בלביאה באפריקה. מקיין אמר שהיה זה "במבי" של דיסני מ-1942. "כשאמא שלו מתה כמובן שבכיתי", סיפר מקיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully