וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סטרונג על סף חתימה בחיפה, דורון פרקינס מתקרב

8.8.2008 / 15:25

סטרונג (22, 2.11), סנטר השנה בדיויזן 3, יהיה הזר החמישי של חיפה. פרקינס, חברו של ד'אור פישר לברי, צפוי להיות הרכז המוביל של הקבוצה

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה במסע החיזוק שלה לקראת העונה הבאה, והשחקן הבא שהצוות המקצועי של הקבוצה סימן הוא הסנטר בן סטרונג (22, 2.11), שנמצא על סף חתימה בקבוצה. סטרונג הוא בוגר מכללת גוילפורד הקטנה, ששיחקה בדיויזן 3 בליגת המכללות, אך שם נבחר לסנטר העונה בזכות מספרים מצוינים של 25.8 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-2.9 חסימות למשחק.

סטרונג זכה בשנים האחרונות במספר פרסים בדיויזן 3, בעיקר בעקבות הדומיננטיות הרבה שלו. הוא רשם בשנה השלישית שלו בקולג' משחק שיא של 59 נקודות, שבעקבותיו הוא אף נבחר לשחקן החודש בדיויזן. במידה ואכן סטרונג יחתום בחיפה הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה, ויהווה גיבוי מתחת לסל לברוקס סאיילס ועידו קוז'יקרו. יש סיכוי שהשחקן אף יושאל לקבוצה אחרת על מנת שיצבור ניסיון.

בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק גם בעמדת הרכז, והשם החם ביותר שעלה בקבוצה הוא דורון פרקינס, שחקנה של ברי הבלגית בשנה שעברה. פרקינס (25, 1.88), חברו של ד'אור פישר שחקנה של מכבי תל אביב בעונה הבאה, רשם בעונה שעברה בבלגיה מספרים מדהימים של 15.8 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים למשחק. פרקינס רשם במהלך העונה לא פחות מ-6 משחקים של יותר מ-10 אסיסטים ונחשב לשחקן מוכשר מאוד ששמו אף עלה בעבר בהקשר של מכבי תל אביב.

פרקינס יגיע לחיפה אחרי שבקבוצה לא הצליחו להחתים את מחליפו של קרלוס ארויאו, בנבחרת פורטו ריקו, פיליברטו ריברה, שהעדיף לחתום בליגה הגרמניה הראשונה גם ג'ייסון סטרייט לא יגיע לחיפה לאחר שחתם בז'ארני הפולנית, שעשויה לשחק מול הפועל ירושלים בסיבוב המוקדמות השני של היורוקאפ.

בחיפה ממשיכים לבנות את הסגל אחרי שעד כה הוחתמו שני זרים: בי ג'יי מקי וברוקס סאיילס ועוד מספר ישראלים ברמה גבוהה: עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, גור פורת ועמית בן דוד לצד שחקן הבית קובי אייזיק. חיפה החתימה גם את תמיר גודמן וטוד גולדן כשני מתאזרחים ומצפה להחתים עוד זר נוסף מלבד סטרונג ופרקינס על מנת להשלים את הסגל של אבי אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully