וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של אברג'יל בחשד לרצח בבת ים

נתיב נחמני

8.8.2008 / 11:36

ראש משפחת הפשע הנחשבת לחזקה בארץ, חשוד כי הזמין חיסול כושל שנגמר ברצח מרגריטה לאוטין. אברג'יל: "הכל חארטה"

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר (שישי) ב-11 ימים את מעצרו של העבריין איציק אברג'יל בחשד למעורבות ברצח מרגריטה לאוטין בשבוע שעבר בחוף בת ים. במהלך הדיון בבית המשפט טען נציג המשטרה, פקד אבי גור, כי יש בידיו ראיות שקושרות את אברג'יל באופן ישיר לרצח לאוטין ולניסיון רצח העבריינים מוטי חסין ורמי אמירא.

"מצאתי כי קיימת תשתית ראייתית מספיקה כדי לקשור את החשוד למעשים המיוחסים לו", אמר שופט המעצרים התורן נחום שטרן-בליכט. "מדובר בחקירה סבוכה ולמשטרה יש פעולות רבות לבצע", קבע. בצאתו מבית המשפט ברר אברג'יל את מילותיו בקפידה ואמר לעיתונאים כי "הכל חארטה".

במהלך חקירותיו מאתמול בלילה סירב אברג'יל לשתף פעולה עם החוקרים ושמר על שתיקה לאורך כל החקירה. עורך דינו שרון נהרי ביקש מבית המשפט לא להאריך את המעצר, מטעמי חשש לשיבוש החקירה. לדבריו, "זה לא רציני לבוא עכשיו ולטעון שיש חשש שישבש את החקירה. הרי החשד שהוא קשור לירי בבת ים מפורסם בתקשורת מעל לשבוע". נהרי טען שעד היום מרשו התייצב לחקירות בכל פעם שהתבקש לכך וביקש מהשופט להסתפק בשחרורו בתנאים מגבילים.

אברג'יל נעצר אמש, על ידי בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, בחשד למעורבות ברצח שבוצע לפני עשרה ימים, במהלך ניסיון חיסול כושל בעולם התחתון. עפ מעצרו ערכה המשטרה חיפוש בביתו שברחוב תרשיש בערד, על מנת לאסוף ראיות נוספות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully