וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק אברג'יל נעצר בחשד לרצח בבת ים

נתיב נחמני

8.8.2008 / 10:53

איציק אברג’יל, ראש משפחת הפשע הנחשבת לחזקה בישראל, חשוד כי הזמין את החיסול הכושל בעולם התחתון שהסתיים ברצח מרגריטה לאוטין

בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות עצרו אמש (חמישי) את העבריין איציק אברג'יל, בחשד למעורבות ברצח מרגריטה לאוטין בשבוע שעבר בחוף בת ים. השוטרים ערכו חיפוש בביתו שברחוב תרשיש בערד ולקחו אותו לחקירה במהלך הלילה במשרדי היחידה.

אתמול בבוקר הוארך בשנית מעצרם של רונן בן עדי, בן 39, ושמעון סבאח, בן 41, תושבי בת ים, החשודים אף הם בהריגת מרגריטה לאוטין, הפעם הוארך מעצרם בשמונה ימים. סעיפי האישום בהם חשודים השניים הם רצח, נשיאת נשק שלא כדין וניסיון לגרום למות אדם.

יום לאחר הרצח, נודע לוואלה! חדשות כי הרקע לאירוע הירי היה רצונו של אחד מאנשיו של אברג'יל לפרוש מהארגון ולפעול כעצמאי. ניסיון החיסול שהשתבש, במהלכו נהרגה מרגריטה לאוטין מפגיעת כדורים תועים, בוצע על רקע סגירת חשבונות בתוך מה שמכונה על ידי המשטרה ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל. מקורות סיפרו לוואלה! חדשות, כי הסכסוך הפנימי התחיל כשמוטי חסין, דמות מרכזית במחנה אברג'יל, ביקש לפתוח בקריירה עצמאית. לחסין, שהיה בעל שליטה בעסק למחזור בקבוקים, הצטרף רמי אמירא, גם הוא אחד מאנשיו של אברג'יל.

על פי המקורות, חסין לא קיבל אישור לפרוש מהארגון והפסיק להעביר כספים לאברג'יל. כך, הוא ושותפו הפכו את עצמם למטרה של אלו שבשבילם עבדו. נראה כי שהותם של השניים בחוף הים לא היתה מקרית, ועל פי החשד, תוכננה על ידי מזמיני החיסול. לאוטין, עובדת סוציאלית בת 31 מיהוד, נקלעה לקו האש של היורים, שהחמיצו את מטרתם ופגעו בה. היא גססה לעיני משפחתה, בזמן שבילו בחוף הים.

פרסום ראשון: 22:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully