וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: כך נציל את אופנת הקיץ בישראל

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

8.8.2008 / 18:50

די לחולצות הבטן ולמכנסיים הקצרים. דנה דרבינסקי-טיקולסקר, עורכת האופנה של וואלה!, מתחננת: ישראלים, שימו על עצמכם משהו

ככל שאוגוסט הופך להיות קשוח יותר, כך הפוטנציאל של אנשים להיראות רע בציבור גדל. יושבי המשרדים שנצרבים קלות מהשמש במעבר החצייה ומדלגים משם ישר למעלית ולמזגן, הם לא חלק מהמשחק. אלה עוד הולכים עם ג'ינס ארוכים (!), שמע ישראל, ונעליים סגורות באופן רגוע וסתווי שכזה, מראים לעולם באופן מדוד רק חלקים מעצמם וחיים בטמפרטורה מבוקרת של 22 מעלות. הם נשארים עם הכבוד.

לעומתם, השורדים שבאמת צריכים להתמודד בחוץ עם החום, אלה שמוצאים את עצמם עושים סידורים מתוך סינוור מול השמש החזקה, המדריכים בקייטנה, ההם שלוקחים את הילדים שבחופשה לנסיעת כיף ברכבת או קופצים לקנות מזוודה לפני הטיסה - כל אלה מגיעים להתערטלות עד רמת שמלת הסטרפלס, גופיית הסבא הישנה והמביכה והכפכפים המצ'חצ'חים, ובציבור. לא משנה אם הם שוקלים 50 או 100 ק"ג ואם השרירים שלהם מביאים גאווה או מידלדלים - הם מתפשטים ונותנים לנו את גופם. לא כי הם רוצים. החום מחייב.

עזבו את הסטרפלס, קנו שמשיה

ערימות של בשר לבן, עור שהוא כבר מזמן לא מושלם, וירכיים מזיעות שייראו יותר טוב מתחת לחצאית ארוכה, נחשפים לציבור. והשאלה היא למה להתפשט? לא רק לנו חם, אבל עמים אחרים מצאו פתרונות אסתטיים יותר להציג את הגוף בלחות מטורפת וחום חונק. ההודים הולכים עם בגדים שמכסים את הגוף אבל הם עשויים מבדים דקים ונושמים, הבדואים מתכסים מפני השמש בבגדים כהים וארוכים ונראים יותר טוב מהפריחות שלנו, למרות כל האבק, כן כן. במזרח הרחוק, בינתיים, הולכים עם שמשיות.

ראשית, החשיפה הזאת לשמש אינה טובה לעור שלכם. כסו אותו, כסו את עצמכם. אל תראו לנו את כתפיות החזייה מסתלסלות בלי שום טנגו עם הגופיה שמעליהן. אל תבחרו בפתרונות מוזרים שהמצאתם לבד, כמו קרוקס וגרביים. ואת, הגברת שניפחה את הפרונט בסיליקון ועושה סיבוב שופינג בשינקין עם בתך בת ה-17, כאילו הייתן חברות טובות ולא באמת אמא ובת עם הפרש של שלושים שנה ביניהן, עדיף שגם את תתכסי. להראות הרבה עור חשוף ולחשוף איברים לא הופך אותך לבעלת חזות צעירה. להפך: ככל שמתבגרים כדאי לכסות יותר.

גבר, מה נסגר עם הדגמ"ח?

הישראלי עוד לא גיבש לו סגנון לבוש מאפיין וזה בסדר. לא לכל בני הלאומים יש כזה. את הסטייל האופנתי הנהדר של היפנים מרובע שיבויה האופנתי בטוקיו, כל העולם כבר מכיר. יש גם סגנון לבוש צרפתי מוערך. לישראלים עדיין אין. לא נורא, גם הקנדים באותה סירה.

בינתיים, המשמיצים ייהנו לדבר על הבחורות עם הפלטפורמות הגסות והשחורות, על הגופיות הצמודות מדי עם הנצנצים ועל חולצות הבטן ששוטפות את הרחוב הישראלי ועל הבחורים שלובשים מכנסי דגמ"ח עם כיסים נפוחים באורך שבע שמיניות וחולצת טי ענקית, ונראים מרושלים וסרוחים.

זה נכון, יש עדיין כאלה בערימות. אבל לצדם יש תנועה גואה של בחורים צעירים ומתבגרים שבוחרים בחולצות מכופתרות ורגועות על פני טי שירטים עם מספר ענק בחזית, ובחורות ונשים שמבינות שטריקו או חלילה לייקרה צמודים הם לא בהכרח יפים, ושהן יכולות להיות סקסיות גם בבגדים מכותנה שתפורים טוב ויושבים קצת רחוק מהגוף. ובלי הדפסים זועקים. באנגלית. בסך הכל המתלבש הישראלי צועד בדרך הנכונה. רק בקיץ עדיין קצת קשה לו.

* דנה דרבינסקי-טיקולסקר היא עורכת האופנה של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully