וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחיית מתים בהודו: נרמס למוות וחזר לחיים

גיל קדרון

7.8.2008 / 15:42

רופאים שהתכוננו לבצע ניתוח שלאחר המוות בהודי, שנמחץ במהומה במקדש, נדהמו לראות אותו מתיישב על מיטתו ומבקש מים

רופאים שהתכוננו לבצע ניתוח שלאחר המוות בעולה רגל, שנמחץ במהומה במתחם של מקדש הודי ביום ראשון, הופתעו לראות אותו מתיישב על מיטתו ומבקש כוס מים. כך דיווח ה"טיימס" הלונדוני.

המון מאמינים הינדואים נהרו למקדש נאינה דווי במדינת הימצ'אל פראדש שבצפון הודו, לרגל בפסטיבל המקומי שווראן נוורטאס. שמועה על מפולות בוץ גרמה לבהלה במקדש, שהובילה למותם של 150 בני אדם, רובם ילדים ונשים. עשרות נפצעו.

ההודי ששב לחיים, מנגה רם בן ה-19, נלקח לחדר המתים יחד עם גופות הקורבנות. "כשהתעוררתי הייתי בתוך שורה של גופות שחיכו לנתיחה", אמר רם. "הגרון שלי היה יבש, אז ביקשתי כוס מים. הרופאים והאחיות נראו המומים, כנראה שהופתעו לראות איש מת מתעורר כך".

המשטרה כיסתה את הגופות במתחם המקדש, והערימה אותן למשאיות בדרכן לחדר המתים. לפי הרופאים, העומס גרם לכך שכמעט לא נעשו בדיקות לראות אם מישהו מהקורבנות בחיים, או שניתן להציל מי מהם. לאחר פינוי הגופות שבו אלפי עולים לרגל למלא את מתחם המקדש.

בהודו מתקיימים פסטיבלים מדי יום ביומו, כשלכל כפר או מדינה יש חגיגות מקומיות ייחודיות, המנציחות את האמונות והמסורות המקומיות. הפסטיבלים מאופיינים בדרך כלל בהתקהלויות גדולות ובמפגן של אמונה דתית יוקדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully