וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם לשלושה ניהלה מעבדת סמים

נתיב נחמני

7.8.2008 / 10:25

האישה חשודה כי ייצרה 5,000 כדורים ביום, בדירה בה היא מגדלת את ילדיה. המשטרה תבקש שתואשם גם בהזנחה

תושבת רחובות, אם לשלושה, נעצרה הלילה (חמישי) בחשד לייצור וסחר בסמים בהיקף רחב, לאחר שבפשיטת המשטרה על ביתה נתפסו אמצעים רבים לייצור כדורים פסיכואקטיביים. בנוסף לסחר וייצור, המשטרה תבקש להאשים אותה גם בהזנחת ילדיה.

בעקבות מידע מודיעיני פשטו בלשי תחנת רחובות על דירת הדופלקס שבקומה ה-11, בה מתגוררים האישה וילדיה. בחיפוש שערכו הבלשים, נתפסו סמים מסוג מריחואנה וחגיגת וכן אמצעים לייצור קפסולות המכילות חומר החשוד כסם, חומרים כימיים, מיקסרים וכמיליון קפסולות ריקות המיועדות, על פי החשד, להכיל את הסם. יכולת הייצור של המעבדה שנתפסה מוערכת ב-5,000 כדורים ביום.

האישה חשודה כי הייתה ייצרה בעצמה את הסמים, לפי הוראות שקיבלה מאדם אחר. החומרים שנתפסו יועברו למעבדת המשטרה, שם יעברו בדיקה. בהמשך היום היא תובא בפני שופט להארכת מעצרה. כמו כן, צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

מנסים ליצור "סמים חוקיים"

אחת הבעיות איתן מתמודדת המשטרה, היא השינויים התכופים שעורכים יצרני הסמים במתכוני הסם, כדי שהתרכובות הפסיכואקטיביות שהם מייצרים, לא יופיעו בפקודת הסמים. כך, כשהם נעצרים, רובם טוענים שהחומרים שנתפסו אצלם אינם מוגדרים כסמים על פי החוק. בשל זאת, חלקם משתחררים זמן קצר לאחר מעצרם, ללא כל אישום נגדם.

"הכמויות שנתפסו הן אדירות", אמר לוואלה! חדשות מפקד תחנת רחובות, סנ"צ יוסי בכר, "החומרים האלו מרעילים את בני הנוער, בין אם הם מוגדרים כסמים ובין אם לא". לדבריו, המשטרה ובעיקר היחידה לפשיעה פרמבצטית, מחפשת כל הזמן דרכים חדשות להתמודד עם תופעת שינוי הרכבי הסמים על ידי הייצרנים. החומרים שנתפסו בפשיטה בבית החשודה, הועברו למומחים בתחום שקבעו כי מדובר בתרכובות היוצרות תגובות פסיכוטיות מסוכנות. "זה מספיק לנו כדי להגיש נגדה כתב אישום", טען סנ"צ בכר.

פרסום ראשון: 08:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully