וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בחופי איטליה: כנסייה מתנפחת

7.8.2008 / 7:22

בעוד שהערים הגדולות באיטליה מתרוקנות בחופשות הקיץ, החליטו הכמרים לקרב את הדת אל הנופשים. מעכשיו אפשר לבנות ארמונות לאל

באיטליה מצאו דרך מקורית לקרב אנשים לאל: נזירות וכמרים קתולים במדינה החליטו לעקוב אחרי מאמיניהם הקיץ ולהקים כנסיה מתנפחת ומנזר קייצי בחולות החמים. ההחלטה התקבלה כדי למשוך מאמינים להגיע ולהשתתף בתפילות. הכנסייה המתנפחת, שאורכה כ-30 מטרים, תחל את פעילותה ביום שבת הקרוב על חופי הים האדריאטי במחוז מוליס.

"בכנסייה ישתתפו גם חמישה אנשים שישירו שירי הללויה לאל", אמרה קיארה פאצ'י מהקבוצה הקתולית סנטינלי דל מאטינו. מלבד וידויים לאור השמש הקופחת, יתקיימו בכנסיה גם פעילויות לילה שקטות בין השעות 22:00 ל-1:00 לפנות בוקר. פאצ'י טענה כי הניסיון הראשון לנפח את הכנסייה אירע בחודש שעבר, אך רוחות עזות אילצו את המארגנים לסגת מהרעיון.

הערים הגדולות באיטליה, בהן רומא ומילאנו, מתרוקנות מיושביהן בחודשי הקיץ. התושבים בערים הגדולות מעדיפים לברוח לחוף הים ולהשאיר רחובות ועסקים ריקים מאדם. הבריחה מרוקנת גם את הכנסיות, שקהילותיהן הקבועות מצטמצמות באופן ניכר. על חופי הים התיכון, נזירות ממנזר סמוך לנאפולי, החליטו למקם עצמן מחדש כדי לקרב מתרחצים למחרוזות התפילה. "הקונספט של מנזר-חופי הוא משהו שהנופשים והנזירות מעריכים", אמר הכומר אנטוניו רונגי, שעזר לקדם את היוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully