וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ניסה לחטוף מגרושתו את ילדיו לארה"ב

נתיב נחמני

6.8.2008 / 13:59

הגבר, בן 48, ניצל את העובדה שגרושתו נמצאת בחו"ל וניסה לחטוף את ילדיו מהמטפלת ולהבריח אותם. הוא נעצר בנתב"ג

גבר בן 48 נעצר היום (רביעי) בחשד שניסה יחד עם חברו לחטוף את שני ילדיו מביתה של גרושתו ולהבריח אותם לארצות הברית. הוא נעצר בנמל התעופה "בן גוריון" כשילדיו איתו ובהמשך היום יובא בפני שופט.

על פי החשד, האב וחברו ניצלו את העובדה שאם הילדים נמצאת בחו"ל על מנת לבצע את החטיפה. לאחר שרכש בעבורם כרטיסי טיסה לארצות הברית, הגיעו הבוקר האב וחברו לביתה של גרושתו וחטפו את הילדים מידי המטפלת שלהם. לטענתה, הם היכו אותה כשניסתה למנוע מהם לקחת את הילדים ונמלטו. המטפלת מיהרה להודיע על החטיפה למשטרה.

שוטרי מחוז ירושלים שקיבלו את הודעת המטפלת, העבירו את המידע למשטרת מרחב נתב"ג ולביקורת הגבולות. בצהרים, הגיע האב החשוד עם ילדיו לנמל התעופה ונעצר זמן קצר לפני העלייה למטוס. מהחקירה עולה שבעקבות סכסוך עם גרושתו, תכנן האב לגדל את ילדיו בארה"ב.

בתוך כך, אתמול נעצרו שתי נערות בנות 15 מירושלים בחשד שחטפו ילד בן 6, שלטענתן אמו חייבת לאחת מהן 500 שקל עבור השגחתה על הילד. הבייביסיטר הצעירה וחברתה הלכו אתמול בשעות הצהרים בדרך חברון שבירושלים, כשמולן עברו המטפלת החדשה של הילד ושל שני אחיו. על פי החשד, הצעירה חטפה את הילד יחד עם חברתה והסתלקה מהמקום.

כוחות גדולים שהוזעקו למקום בעקבות דיווחה של המטפלת פתחו בסריקות. לבסוף, נמצא הילד החטוף בחצר ביתה של הצעירה כשאיתו היו גם שכנים של השמרטפית. הבייביסיטר הצעירה נחקרה, הודתה ולבסוף שוחררה בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully