וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נעצר בחשד שניסה למכור M16

נתיב נחמני

6.8.2008 / 13:18

הצעיר גנב את הנשק עם אחייניו, בני 10 ו-13, לפני כשבוע מב"יס בקרית ארבע ומאז ניסה למכור אותו. קצין משטרה: "הוא חשב רק על דבר אחד - כסף"

נער בן 16, תושב באר שבע, נעצר לאחר שניסה למכור רובה סער מסוג M16 מקוצר, אותו גנב יחד עם שני אחייניו בני 10 ו-13. בחקירותיו הוא הודה במיוחס לו. הפרשה החמורה נחשפה במשרדי המודיעין של תחנת באר שבע. לפני כשלושה ימים התקבל מידע במשרדי התחנה על צעיר שמנסה למכור נשק גנוב.

מהחקירה עלה כי הנשק נגנב כשהצעיר ביקר את משפחתו ביישוב קריית ארבע בשבוע שעבר. יחד עם שני אחייניו בני 10 ו-13, הוא פרץ לבית ספר ביישוב, משם גנבו את הנשק. במוצאי שבת, חזר הצעיר מהביקור באוטובוס לביתו כשהנשק ברשותו. הוא הטמין את הנשק מתחת לאדמה, באתר בנייה הסמוך לביתו והתפנה למלאכת המכירה.

הצעיר קבע להפגש עם הקונה שמצא בשעות הערב לפני יומיים, אך לא ידע שהקונה מקושר למשטרה. ביום ביצוע העסקה, עקבו בלשי היחידה אחר הנער בדרכו לאסוף את הנשק מאתר הבנייה. משם, הסיע אותו צעיר אחר לנקודת המפגש עם הקונה. הנשק נותר בתוך תיק וככל הנראה הנהג לא היה מודע לעסקה שעומדת להתבצע.

"בתחילה המידע נשמע לא אמין. חשבנו שזה רק צעיר שמתרברב בפני חבריו, אך כשבדקנו לעומק התברר שהמידע רציני", סיפר לוואלה! חדשות, מפקח שרון לוי, קצין המודיעין בתחנה. "גילינו שהוא מחפש קונה שייתן לו עשרת אלפים שקל תמורת הנשק. הוא חשב רק על דבר אחד - כסף. לא עניין אותו למי יגיע הנשק".

"ברגע שהוא הגיע למקום והמתין לקונה, יצאנו מהמסתור ועצרנו אותו", שחזר לוי. לדבריו, לא נראה שהצעיר היה מודע להשלכות מעשיו ולנגד עיניו היה רק הכסף שיקבל בתום העסקה. בתום חקירתו הוא הובא בפני שופט שהאריך את מעצרו עד ליום ראשון, אז יוגש נגדו כתב אישום. בהתייעצות שערכו החוקרים עם פקרליטות מחוז הדרום הוחלט שאחיינו בן ה-13 ישוחרר למעצר בית ואילו החשוד בן ה-10 שוחרר כיוון שמפאת גילו הצעיר, הוא אינו בר ענישה.

פרסום ראשון 12:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully